Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  HUSin wifissä bännit hötölään

Lähettäjä: Mehh 
Päivämäärä:   24.6.26 02:39:37

Ei oo sairaan elämä helppoo :((

  Re: HUSin wifissä bännit hötölään

Lähettäjä: Tri Tornado 
Päivämäärä:   24.6.26 02:57:47

Sairas vään, sairas vääns, HUS:in wifissä kamalasti sairas vääns.

  Re: HUSin wifissä bännit hötölään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.6.26 03:54:41

Hesperian puolella pitäisi toimia.Ainakin yksi henkilö sieltä laittelee pelivihjeitä ravipuolelle.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.