Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko rasismi liian pitkälle mennyttä ylpeyttä?

Lähettäjä: tuli vaan mieleen 
Päivämäärä:   23.6.26 23:00:43

Onko?

  Re: Onko rasismi liian pitkälle mennyttä ylpeyttä?

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   23.6.26 23:04:17

Kyllä se yleensä on ihan vaan vihaa.

  Re: Onko rasismi liian pitkälle mennyttä ylpeyttä?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   23.6.26 23:14:14

Vihaa tai pelkoa

  Re: Onko rasismi liian pitkälle mennyttä ylpeyttä?

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   23.6.26 23:35:40

Ensin pitää selvittää mikä on rasismia.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.