|
Lähettäjä: pykii
Päivämäärä: 23.6.26 22:25:26
En halua oravannahkoja, mutta liian pitkälle on menty. Voisin vaikkapa aivan hyvin ottaa takaisin itselleni sellaisen pankkikirjan ja mennä pankin tiskille nostamaan käteistä ja maksamaan laskuni. Pankkitiski merkkaa kirjaan.
Posti voisi alkaa kulkea kuten ennen vanhaan.
Mut eihän se nyt niin enää. Koko henkilöllisyytesi ja tietojasi on valtavat määrät tuolla bittiavaruudessa. Toisaalta, someen eikä mihinkään ei ole pakko itsestään kertoa. Mutta jos sähköt kyykkäävät aivan totaalisesti tai netissä kaatuu vaikkapa ne kansalaisen terveystietoasiat, pankkiasiat, suomi.fi... niin alkaa kaipaamaan oravannahkojakin..
|