|
Lähettäjä: O
Päivämäärä: 23.6.26 20:46:59
Kyllä loppuu tällä menolla. Toki vielä voidaan asioille tehdä jotain, mutta sen täytyy tapahtua eilen, ei huomenna.
- vaihda kasvisruokavalioon ja suosi lähiruokaa, kasvata ruokaa itse
- lopeta temutus ja kaikki muukin turha ostelu
- tekoäly on ihmiskunnan vihollinen, älä käytä sitä, ja vastusta datakeskusprojekteja
- vaihda auto julkisiin ja omiin jalkoihisi jos ne toimivat (jos auto on ihan, ihan, ihan pakko olla esim. työn takia niin kaikki turha ajelu pois, yhdistä kaikki menot samaan reissuun)
- valitse ekologisempi sähkösopimus (mikään sähkö ei **oikeasti** ole ekologista, niissä on kaikissa ongelmia)
- turha lentely pois
- boikotoi epäekologisia toimijoita
- lakkaa äänestämästä oikeistoa ja keskustaa, koska ne molemmat laittavat rahan ihmisen ja luonnon hyvinvoinnin edelle
- jos mahdollista, lahjoita ilmastonmuutosta vastaan taisteleville organisaatioille
- jaa tietoa, keskustele asioista
Apatia, luovuttaminen ja toimettomuus on pahinta, mitä voi tehdä. Silloin on jo hävinnyt ja tuho on ehdottoman väistämätön.
|