|
Lähettäjä: hmm
Päivämäärä: 23.6.26 17:13:39
Olen monestikin, mutta en tuolla tavalla tarkoituksellisesti että nyt pitäisi jotenkin tässä paikallaan seisten uudistua ja heittää vanha kaveripiiri pois, mutta muuten kuitenkin elämä jatkuisi samana kuten ennenkin. Vaan itselläni ne ovat aina liittyneet muuttoon, opiskelemaan lähtemiseen, uuden työpaikan saamiseen toiselta paikkakunnalta, uuden harrastuksen aloittamiseen jne. Eli vanha kaveripiiri on pääosin poistunut ikäänkuin luonnollisena poistumana, koska tilalle on tullut uusi.
|