Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alkolait läpi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.26 16:06:48

Nyt saa suutua.

  Re: Alkolait läpi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.26 16:06:59

Suuttua*

  Re: Alkolait läpi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.26 16:08:14

https://yle.fi/a/74-20232866

  Re: Alkolait läpi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.26 16:08:25

Kiitos persut.

  Re: Alkolait läpi

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   23.6.26 16:12:18

Pienpanimoja tämä ei taida vieläkään auttaa, ellei Alko laajenna valikoimiaan.

  Re: Alkolait läpi

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   23.6.26 17:15:30

Ihan luonnollista, mitä huonommin kansalla menee niin sitähän pitää paikata sillä että ainakin surunsa voi hukuttaa helpommin.

  Re: Alkolait läpi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.26 17:16:16

Suomalaisten alkoholinkulutus on laskussa.

  Re: Alkolait läpi

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   23.6.26 17:18:36

... , pienpanimot saavat myydä omia tuotteitaan kyllä ja eivätköhän kotimaiset pienpanimot yhdistä voimansa ja perusta yhteisen myymälän, jonka kautta kuljetusmyyntiä voi tehdä. Helsingissähän on jo tällainen ollut pidempään, olutkauppa Pien. Jatkossa voi sitten myydä tuotteita muuallekin.

Se, mikä ei muutu, niin et voi edelleenkään tilata kotiisi kaljakeissiä ja pizzaa hetken mielijohteesta. Tästä varmaan tulee kivaa vääntöä asiakaspalvelijoiden ja asiakkaiden välillä, kun moni kuvittelee yhä, että ravintoloilla olisi esim oikeus myydä viinipullo mukaan tai että avatun tuotteen voisi viedä mukanaan jnejne.

  Re: Alkolait läpi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.26 17:20:29

^ Kaikki nämä tulee muuttumaan ajan kuluessa.

  Re: Alkolait läpi

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   23.6.26 17:23:36

-, varmaan muuttuukin, mutta nykytilanne on nyt kuitenkin tämä.

Henkilökohtaisesti en koe tuon lain muuttavan elämässäni mitään, kun en aiemminkaan ole kokenut tarpeelliseksi ostaa alkoholia sunnuntaisin enkä myöskään harrasta ruoan tai juomien tilaamista kotiin. Ulkomailtahan on saanut tilata kotiin juomia ikiajat, jos niitä kotiin on halunnut välttämättä.

  Re: Alkolait läpi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.26 17:28:01

10v päästä viinat on ruokakaupoissa ja Alko historiaa.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.