|
Lähettäjä: Ällö
Päivämäärä: 23.6.26 17:18:36
... , pienpanimot saavat myydä omia tuotteitaan kyllä ja eivätköhän kotimaiset pienpanimot yhdistä voimansa ja perusta yhteisen myymälän, jonka kautta kuljetusmyyntiä voi tehdä. Helsingissähän on jo tällainen ollut pidempään, olutkauppa Pien. Jatkossa voi sitten myydä tuotteita muuallekin.
Se, mikä ei muutu, niin et voi edelleenkään tilata kotiisi kaljakeissiä ja pizzaa hetken mielijohteesta. Tästä varmaan tulee kivaa vääntöä asiakaspalvelijoiden ja asiakkaiden välillä, kun moni kuvittelee yhä, että ravintoloilla olisi esim oikeus myydä viinipullo mukaan tai että avatun tuotteen voisi viedä mukanaan jnejne.
|