Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  sormella osittelijat on mainoksista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 15:09:31

Miksi kaikissa mainosvideoissa osoitellaan sormella katsojaa. Oli se isännöinnin tai rakennusliikkeen, nuoret räkänokat kehuu itseään ja ja joka kolmannen lauseen kohdalla sormi osittaa katsojaa. Luuleeko ne että on jotenkin vakuuttaa kun 25v lippalakki spede kehuu omaavansa rakennuskokemusta vuosikymmeniä ja kehoittaa juuri sinua ottamaan yhteyttä rermonttiasioissa ja samalla osoittaa sormella.

  Re: sormella osittelijat on mainoksista

Lähettäjä: böde 
Päivämäärä:   23.6.26 15:27:06

Oppineet tuon osoittelun lavaesiintyjiltä.

  Re: sormella osittelijat on mainoksista

Lähettäjä: Huoh 
Päivämäärä:   23.6.26 15:32:17

Miksi niitä mainoskasvoja pitää haukkua? Harvoin he itse käsikirjoittavat ja ohjaavat mainoksen.

  Re: sormella osittelijat on mainoksista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   23.6.26 16:25:29

Ainakin rak puolella ne on itse firman omistajia.

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.