|
Lähettäjä: YksMaksaaTyöllä
Päivämäärä: 23.6.26 12:12:56
Tuttavan mummo asuu as.osakeyhtiömuotoisessa paritalossa ja tuttava on nyt saanut vihiä että toisessa asunnossa asuva mummon perillinen ei maksa vastiketta, vaan on junaillu asian sillee että "huoltomiehen" titteli riittää. On peukalo keskellä kämmentä -tyyppi joten hommat on tässä vuosien varrella ollu ruuvin kiinnittämistä, lumien luontia ja ruohonleikkuria. Ja kaikkeen tekemiseen on vaikuttanut liittyvän ostoksia äitinsä piikkiin, eli mummo maksaa paitsi siitä että perillinen tekee myös joka ikisestä pikkuhommasta vielä erikseenkin. Tämä tuttava tekee näitä mummolleen ilmaiseksl. Tuttava alkoi miettiä että onko tällainen ihan rahan arvoinen etu katsottavissa ennakkoperinnöksi? Mummon perillinen on muutenkin maksattanu äidillään yhtä sun toista vuosien varrella ja nyt herää kysymys että voisiko hänelle viimein tulla perintöä jaettaessa takaisin maksun aika. Muita perillisiä on kaksi, ja he eivät ole koskaan äidillään mitään maksattaneet, vaan auttavat ja pitävät lämpimiä yhteyksiä.
Kokemuksia?
|