|
Lähettäjä: paras?
Päivämäärä: 23.6.26 01:16:42
Tarkoitus olisi elokuussa mennä Päivä Tukholmassa -risteilylle. Mikä laiva (Hki - Tukholma välillä) olisi paras? ”Paras” tässä tapauksessa siisti ja mahdollisimman hyväkuntoiset hytit. Ruualla ei niin ole väliä, syödään Helsingissä ennen lähtöä ja Tukholmassa. Taxfreesta ostoslistalla lähinnä karkkia lapsille, joten karkkivalikoima saisi olla hyvä.
Tähän asti olen aina kulkenut Tukholmaan vain reittimatkalla Turku - ’Tukholma ja olen tottunut Siljan Baltic Princessiin ja Vikingin Graceen, jotka ovat melko uusia ja siistejä. Oli melkoinen järkytys joutua kerran matkustamaan Tukholmasta Turkuun Viking Amorellalla. Hytti oli ällöttävä, kuin seinät ja ikkunat olisivat olleet täynnä kuivuneita räkäklimppejä.
Ei ole väliä, onko Siljan vai Vikingin laiva. Mahdollisimman siisti olisi se pääasia.
|