Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Päivä Tukholmassa risteily - mikä laiva

Lähettäjä: paras? 
Päivämäärä:   23.6.26 01:16:42

Tarkoitus olisi elokuussa mennä Päivä Tukholmassa -risteilylle. Mikä laiva (Hki - Tukholma välillä) olisi paras? ”Paras” tässä tapauksessa siisti ja mahdollisimman hyväkuntoiset hytit. Ruualla ei niin ole väliä, syödään Helsingissä ennen lähtöä ja Tukholmassa. Taxfreesta ostoslistalla lähinnä karkkia lapsille, joten karkkivalikoima saisi olla hyvä.

Tähän asti olen aina kulkenut Tukholmaan vain reittimatkalla Turku - ’Tukholma ja olen tottunut Siljan Baltic Princessiin ja Vikingin Graceen, jotka ovat melko uusia ja siistejä. Oli melkoinen järkytys joutua kerran matkustamaan Tukholmasta Turkuun Viking Amorellalla. Hytti oli ällöttävä, kuin seinät ja ikkunat olisivat olleet täynnä kuivuneita räkäklimppejä.

Ei ole väliä, onko Siljan vai Vikingin laiva. Mahdollisimman siisti olisi se pääasia.

  Re: Päivä Tukholmassa risteily - mikä laiva

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   23.6.26 02:15:47

Vuonna 2008 valmistunut Baltic Princess 'melko uusi ja siisti?'

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.