Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hikiperse hikkyt, mikä riesa

Lähettäjä: @!#$ 
Päivämäärä:   23.6.26 00:48:17

Näistä vvsilta hikkyistä ei oo ku haittaa, aivan älytöntä perseilyy himas, eikä hoitoon pääse..

  Re: Hikiperse hikkyt, mikä riesa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.26 00:55:58

Puhku lisää, saat slaagin. XD

  Re: Hikiperse hikkyt, mikä riesa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.26 00:58:43

Vitun paskakalevi. XD

  Re: Hikiperse hikkyt, mikä riesa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   23.6.26 01:03:11

Vituttaako buumeria? XD

  Re: Hikiperse hikkyt, mikä riesa

Lähettäjä: skool 
Päivämäärä:   23.6.26 02:09:55

Ihan totta, hikarit on ärsyttävii. Luulevat olevansa parempia kuin muut

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.