Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Starmer ei näytä 63-vuotiaalta

Lähettäjä: keir 
Päivämäärä:   22.6.26 19:56:28

Näyttää kuvissa kuin olisi max 50v.

Olenko ainoa, joka tätä mieltä?

Minkä ikäiseltä Starmer näyttää mielestäsi? Uskoisitko hänen olevan 63v.?

  Re: Starmer ei näytä 63-vuotiaalta

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.6.26 19:57:20

Ei kiinnosta – mutta hyvä että erosi.

  Re: Starmer ei näytä 63-vuotiaalta

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   22.6.26 20:16:32

Ihan ikäisensä näköinen on. Ennen vanhaan oli eri juttu, silloin vanhustuttiin todella aikaisin.

  Re: Starmer ei näytä 63-vuotiaalta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 20:43:33

Todellakin ihan ikäisensä näköinen vähintään, mun faija on 72v ja näyttää yhtä nuorelta

  Re: Starmer ei näytä 63-vuotiaalta

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   22.6.26 20:47:52

Uskoisin ennemmin olevan 53, kuin 63 vuotias

  Re: Starmer ei näytä 63-vuotiaalta

Lähettäjä: ’’ 
Päivämäärä:   22.6.26 20:48:29

Olisin arvioinut iäksi 65 eli ei näytä ikäiseltään.

  Re: Starmer ei näytä 63-vuotiaalta

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   22.6.26 20:48:33

Ja piste on 50v. Mutta näyttää kuin 11v :))

   Ylös ⇑   


  
 Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

 Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

 Otsikko:
   




Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.