|
Lähettäjä: Mihin pyrkisit?
Päivämäärä: 22.6.26 08:43:51
Olen tavallaan onnellisessa asemassa, että eläkevakuutusyhtiö puoltaa uudelleen kouluttautumisen. Nyt vain en tiedä mihin ammattiin kouluttautuisin.
Jos ajatuksena olisi; Työllisyys, päivätyö ja palkka, joka uran alussa alkaa 3:lla. Mihin lähtisit?
Kerro ammattisi hyviä ja huonoja puolia.
Lisätään vielä, että koulutus mieluiten oppisopimuksena ja ammattikoulupohjainen, AMK ei ilmeisesti onnistu, koska eivät kouluta ”ylempää” tutkintoa, edellinen koulutus lähihoitaja.
|