Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Rumat jalat ja suonikohjut

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.6.26 23:45:12

Ihana kesä ja haluaisin niin viilettää mekossa, mutta toinen jalka on täynnä pullottavia suonikohjuja eikä sääretkään ole mitään mallin sorjat.

Leikkaus olisi helppo, mutta ajatus suonenpoistosta ahdistaa ja kohjut tulee kuulemma helposti sitten uudestaan toiseen paikkaan.

Re: Rumat jalat ja suonikohjut

Lähettäjä: Laama 
Päivämäärä:   21.6.26 23:52:55

Mä oon viilettänyt shortseissa ja hameissa muutamasta suonikohjusta ja pullistuneesta suonesta huolimatta. Ruskettuneissa jaloissa ja näteissä vaatteissa nuo jalkojen rumat kohdat ei mun mielestä korostu erityisesti.

Tiedän todella paljon naisia, jotka käyttää vain pitkiä hameita juuri tästä syystä. Ja ymmärrän, että suonikohjut ja pullistuneet suonet häiritsee, mutta niitä on jokseenkin kaikilla keski-ikäisillä, ovat tosi normaaleja ja tavallaan elämä menee ohi, jos antaa tällaisen aika normaalin asian rajoittaa omaa pukeutumista liikaa?

Suonikohjuja ja pullistuneita tulee iän myötä aina vaan lisää, joten tilanne ei tule ainakaan paranemaan, laita se ihana mekko päällesi jo tänään! :-)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   22.6.26 00:25:35

Sairastan ykköstyypin diabetesta ja molemmissa säärissä on sidekudoksen rappeumaa aika laajalla alueella. Häpesin noita wnkä koskaan kehdannut kulkea shortseissa tai hameissa ennen kuin vasta muutama vuosi sitten. Ei muita ihmisiä kiinnosta, joku lapsi on joskus katsonut pidempään ja muutama tuttu on kysynyt mikä jaloissa on mutta se sinä. Rohkeasti vaan ne jalat esiin, mitään ei tapahdu.

Lähettäjä: nonni 
Päivämäärä:   22.6.26 00:39:58

Ketään ei oikeasti kiinnosta miltä jonkun muun jalat näyttää. Ja jos jollain on tarve kuittailla tuollaisesta ulkonäkö seikasta, niin kertoo kaiken olennaisen siitäkin tyypistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.