|
Lähettäjä: zz
Päivämäärä: 21.6.26 22:24:45
Minulla on kaksi siskoa, ollaan parin vuoden ikäerolla kaikki. Minä olen vanhin, lapsuudessa oltiin paljon keskimmäisen kanssa, meillä oli myös jonkinverran yhteisiä kavereita. Sisko meni vuotta aiemmin kouluun, eli tämäkin "tasoitti ikäeroa". Toinen sisko vietti lapsuudessa ja nuoruudessa enemmän aikaa samanikäisen serkun kanssa, jotka asuivat lähellä. Sitten tuli opiskelut ja kaikki levittiin hieman eri paikkakunnille ja meni useampi vuosi että satunnaisesti soitettiin ja nähtiin äidin luona. Sitten kun kaikkien elämät olivat ns raiteillaan niin ollaan taas lähennytty. Nuorimman kanssa asutaan samalla paikkakunnalla ja nähdään lähes viikoittain, keskimmäinen asuu 150km päässä, mutta hänenkin kanssa soitellaan tai laitellaan viestiä liki viikoittain, sekä kyläillään puolin ja toisin.
Muutama vuosi sitten aloitimme siskojen reissut, niitä on nyt toteutettu vähintään kerran vuodessa siinä laajuudessa mikä on ollut kenenkin lapsitilanteen mukaan sopivaa. Ollaan käyty musikaaleissa, viikonloppua Helsingissä, parin päivän vaelluksella, nyt elokuussa olemme menossa Ruotsiin.
Eli aloituksen kysymykseen vastaus, en välttele siskojani missään. Jos koetaan vältellä jotakuta niin potilaita tulee välteltyä kaupassa.
|