Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  En opi uimaan

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   21.6.26 19:40:38

Olen aikuinen ja en vaan opi. Ahdistaa.

Re: En opi uimaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.6.26 19:41:53

Opit, kun tarpeeksi harjoittelet. Miksi et ole lapsena opetellut uimaan?

Päivämäärä:   21.6.26 19:42:58

Oletko ollut aikuisten uimakoulussa?

Päivämäärä:   21.6.26 19:44:45

Vanhemmat eivät ikinä tukeneet siihen, ei käyty rannalla ja peloteltiin veden vaaroista. Olen katkera heille siitä, koska se on aiheuttanut lukuisia inhottavia tilanteita kun en osaa uida.

Päivämäärä:   21.6.26 19:45:50

Nyt olen päättänyt että syksyllä menen aikuisten uimakouluun. Hävettää vaan niin pirusti.

Päivämäärä:   21.6.26 19:48:30

Katkeruus ja häpeä eivät ole koskaan auttaneet ketään. Sinne vaan uimakouluun opettelemaan, siksi niitä järjestetään.

Päivämäärä:   21.6.26 20:15:23

Tällä kohtalotoveri joka on viisikymppisenä opetellut joten kuten uimaan. Ei kun rohkeasti vaan uimakouluun ja jos tuntuu ettei siellä opi niin ottakaa yksityistunteja jos mahdollista kuten minä.
Tuota uimataidottomuutta ei tarvitse hävetä. Kukaan ei katso väheksyen tai naureskellen jos esim. itseksesi harjoittelet uimahallissa vaan paremminkin tsemppaavat kun olet tullut opettelemaan uimataitoa.

Lähettäjä: Myy 
Päivämäärä:   21.6.26 22:15:58

Minäkään en osaa uida, mutta en vahingossakaan mene uimakouluun. ;einasin lapsena hukkua uimakoulussa, niin ei kiitos. Pahinta siinä oli, että kukaan ei ede huomannut että meinasin hukkua.
Mutta en mene syvään veteen sillä pärjänny hyvin.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   21.6.26 22:25:13

No jos olet aikuiseksi ehtinyt ilman että uimataitoa tarvitset, niin mihin sitä nyt tarvit?

Itse osaan uida mutta käynyt uimassa viimeksi joskus 10 vuotta sitten ja silloinkin kerran kesässä.

Päivämäärä:   21.6.26 22:48:35

Rohkeasti vain aikuisten uimakouluun! En ole varsinaiseen aikuisten uimakouluun osallistunut koskaan, mutta kävin aikuisten uintitekniikan alkeet joitakin vuosia sitten. Siinä ennakkovaatimuksena oli uimataito. Osa kurssilaisista tuli aikuisten uimakoulusta ja heidän uimataitonsa ihan alkeissa vielä kurssin alkaessa. Tällä perusteella uskaltaisin olettaa, että varsinaiseen uimakouluun voi rohkeasti häpeilemättä mennä myös täysin uimataidottomana. :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.