Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Tatska vai ei tatska?

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   21.6.26 19:17:24

Oon miettiny 50v synttärilahjaksi itelle elämäni ekaa tatuointia, mut onko ne jo vähän last season?

Jos laittaisit nyt ekan, mihin ja minkälaisen?

Re: Tatska vai ei tatska?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.6.26 19:20:02

Ei tatskaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.6.26 19:20:40

Laitoin kukkatatuoinnin käsivarteen ja haluaisin nilkkaan samantyylisen.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   21.6.26 19:21:27

Ostaisin jonkun korun sillä rahalla. Iho alkaa kohta vanheta ja eivät enää näytä hyvältä.

Lähettäjä: terkkuja 
Päivämäärä:   21.6.26 19:26:33

Ehkä korvan taakse ottaisin veriryhmäni, sellainen tosi pieni tatuointi siis.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.6.26 19:27:32

tällä hetkellä muodissa tuntuu olevan tatuointien poistaminen

Päivämäärä:   21.6.26 19:34:56

^ Hyvä niin.

Päivämäärä:   21.6.26 19:51:18

Ottaisin heti kun keksin, että minkälaisen. Ehkä joskus eläkkellä sitten.

Lähettäjä: Tiku82 
Päivämäärä:   21.6.26 19:54:59

Tuntuu olevan trendi että ne joilla on tatuointeja niin niitä on paljon, harvalla on enää yhtä kahta pikkukuvaa.

Mä otin aikoinaan käsivarteen, mutta siitä on vuosia aikaa. Varmaan nytkin olisi se varma klassinen paikka. Toista kuva olen miettinyt, ehkä toiseen käsivarteen, mutta en ole vielä saanut rahaa kasaan saatika löytänyt hyvää tatuoijaa kenen tyyli sopii itselle.

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   21.6.26 19:56:42

Mulla oli lapsesta saakka haaveena tatuoinnit, sitten parikymppisenä päätin, että saan ottaa niitä puolikkaan hihan verran oikeaan käteen ja se täyttyi joskus noin 30v ikäisenä sitten. Enää ei mahdu enkä haluakaan, mutta tykkään noista kyllä.

Lähettäjä: Lalla 
Päivämäärä:   21.6.26 20:12:33

Toki sinulla ikää paljon enemmän ja harkitset asiaa niin ei tule niin helposti huteja.

Minua kaduttaa ihan älyttömästi, kun halusin 15 vuotiaana rippirahoillani tatuoinnin. Äitini vei minut tatuointi liikkeeseen ja siellä selasin kuvastosta minkä tatuoinnin haluan ja ilman harkintaa tatuointi näkyvälle paikalle. Muistan, että lähinnä oli kiireen tuntu äitini ja tatuoijan seistessä vieressä odpttamassa mitä valitsen. Äitini perusteli silloin tutuille asiaa sillä, että sen saa varmaan sitten tulevaisuudessa helposti pois kun kyllästyy. Otin vielä omin lupineni toisen ison tatuoinnin jalkaan enkä kehdannut noin 20-35 vuotiaana kulkea edes kovimmilla helteillä shorseissa tai mekossa tatuoinnin takia. Minua alkoi kaduttamaan tatuoinnit jo
parikymppisenä ja edelleen kaduttaa kun ikää on yli 40 vuotta. Poistojen hinnat tuntuvat vain niin kalliilta ja kummatkin tatuoinnit ovat sinistä ja mustaa joten vaatisivat todella monta laserointi kertaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.6.26 20:17:36

"onko ne jo vähän last season?"
En suosittele ottamaan tatuointia tuolla ajatusmaailmalla.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.6.26 20:38:15

Jos haluat niin ota. Kerran sitä täällä eletään.

Lähettäjä: Sad Lisa 
Päivämäärä:   21.6.26 20:50:31

Kun kerran kysyt, niin älä ota. Tatuoinnit eivät kaunista ketään, eikä niillä saa mitään agendaakaan esiin, jos sellainen on. Vanhemmiten iho veltostuu ja kuvista tulee kahta kauheampia.

Päivämäärä:   21.6.26 20:52:43

Tatskat myös saa miehet pitämään sinua helppona.

Lähettäjä: o.o 
Päivämäärä:   21.6.26 21:03:29

Harkinnassa on tatuointi yläselkään. En käytä julkisesti vaatteita joissa yläselkä olisi paljaana, joten tatska näkyisi käytännössä vain lääkärille ja seksipartnereille. Ensimmäinen ryhmä näkee varmaan elämässään kaikenlaista muutakin jännempää, ja jälkimmäinen ryhmä toivottavasti siihen asteeseen päästessä tuntee mut jo sen verran, ettei tatska sinne tai tänne liikauta enää ollenkaan. (Todennäköisesti siihen pisteeseen asti ei edes pääsisi sellainen, joka ei tatuointeja hyväksyisi.)

Toisena harkintana on pari pientä tähtitatskaa hiusrajaan lähelle niskaa, arpien peittämiseksi.

Jos enemmänkin alkaisin tatuointeja hankkimaan, olisi seuraavana puolihiha. Samalla periaatteella kuin ensimmäinen, eli jää vaatteiden alle.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.