Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olenkonitsekäs?

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   20.6.26 20:59:24

Olen 50 vuotias. Täpasin miehen, joka on 30. Hän rakastui heti, mutta minä yritin taistella. Välimatka on niin pitkä, ettei ihan heti voida yhdessä olla. Olenko aivan kamala, jos kerrankin ajattelen vain itseäni ja olen onnellinen. Mies pitää lapsista ja haluaisi oman, mutta sitä en voi hänelle tarjota. Silti hänelle on ok, jos ei lasta saa. Yritän ajatella, että kun olen 70, hän on vasta 50 ja voi vaihtaa helposti 40v nuorempaan....

Re: Olenkonitsekäs?

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   20.6.26 21:13:26

Se mies on aikuinen ja päättää itse, haluaako lapsia vai ei. Jos hän ei ole varma, niin varaudu siihen, että hän tosiaan lähtee sen nuoremman matkaan jos haluaakin lapsia. Tosin, erohan voi tulla vaikka olisitte päivälleen saman ikäisiä. Että anna mennä vaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.6.26 21:15:04

Edustan miehen etua ja sanon että erotkaa.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   20.6.26 22:03:11

Heh, viiskymppiset miehet ne vaan aktiivisesti (ja jopa häiritsevästi) juoksee nuorempien naisten perässä ja sitä pidetään täysin normaalina ja hyväksyttävänä, jopa odotettavana mutta kun viiskymppiselle naiselle olisi nuorempaa miestä ihan tarjolla, niin eipä kelpaakaan. Ota näistä nyt sitten selvä...

Lähettäjä: Muikkis 
Päivämäärä:   20.6.26 22:11:18

Jos se kerran on .miehelle ok niin sitten on.
Tulevasta ei muutenkaan koskaan tiedä/ voi olla täysin varma.

Päivämäärä:   20.6.26 22:18:38

Et todellakaan jätä miestä lapsettomaksi.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   20.6.26 22:21:39

Nimenomaan. Mies saa jättää naisen lapsettomaksi mutta nainen ei saa jättää miestä lapsettomaksi!

Päivämäärä:   20.6.26 22:22:42

Ei nykynaiset edes halua lapsia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 22:35:30

Nykymiehet ei myöskään halua lapsia. Kai ihmiskunta kuolee sukupuuttoon tämän takia mutta ehkä parasta niin.

Päivämäärä:   20.6.26 22:36:09

Kyllä minä haluan.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   20.6.26 23:04:19

Juu, ei ihmiskunta kuole kovin äkkiä sukupuuttoon, suomalaiset saattaa kyllä.
Maailmalla syntyy vauvoja ihan uskomatonta tahtia, ihan liian hurjaa tahtia, että tää maapallo kaikkia edes elättäisi.

Sanoisin, että anna mennä vaan, jos kerran mieskin tahtoo sinun kanssa olla!! Toki voi lähteä jossain vaiheessa nuoremman matkaan ja tehdä niitä lapsiakin, mutta se ero voi tulla vaikka minkälaisista muistakin syistä!

Päivämäärä:   21.6.26 10:06:10

Kuule, se sun turkkilainen ei ole rakkauden perässä vaan ihan muun. Se voi nyt lurittaa kuin satakieli ja luvata kuun taivaalta, mutta ääni muuttuu kellossa äkkiä, kun haksahdat yhtään sitoutumaan.

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   21.6.26 10:17:00

Niin, tottahan se on, että aikuinen päättää itse. Ja voi lähteä milloin haluaa. Niin myös minä itse.
Sitoutua voin, mutta naimisiin en mene. Olisikin turkkilainen, mutta on jotain paljon pahempaa xD

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   21.6.26 11:29:32

"Heh, viiskymppiset miehet ne vaan aktiivisesti (ja jopa häiritsevästi) juoksee nuorempien naisten perässä ja sitä pidetään täysin normaalina ja hyväksyttävänä, jopa odotettavana mutta kun viiskymppiselle naiselle olisi nuorempaa miestä ihan tarjolla, niin eipä kelpaakaan. "

Se viisikymppinen mies helposti siittää lapsen sille 3-kymppiselle naiselle.. Jos ihan parisuhteesta ja pidemmästä sellaisesta puhutaan. Pelehtiähän voi ikäeron ollessa kummin päin vain.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.6.26 11:35:21

"Yritän ajatella, että kun olen 70, hän on vasta 50 ja voi vaihtaa helposti 40v nuorempaan...."
Jos pelkona on että mies juoksee 10-vuotiaiden perässä niin meillä on tässä nyt ihan toisenlaiset ongelmat.

Päivämäärä:   21.6.26 11:45:37

Tärkeintä että mies saa toivomansa lapset.

Päivämäärä:   21.6.26 11:47:41

Lähettäjä: ...
Päivämäärä: 21.6.26 11:35:21

"Yritän ajatella, että kun olen 70, hän on vasta 50 ja voi vaihtaa helposti 40v nuorempaan...."
Jos pelkona on että mies juoksee 10-vuotiaiden perässä niin meillä on tässä nyt ihan toisenlaiset ongelmat.

Ei vaadi hirveää älykkyysosamäärää tajuta, että aloittaja tarkoittaa 40 vuotta nuorempaa kuin aloittaja 70-vuotiaana.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.6.26 13:18:29

Lapset ovat iso asia. Jos toinen haluaa ja toinen ei niin en edes yrittäisi yhteiseloa.

Lähettäjä: Mitä 
Päivämäärä:   21.6.26 13:19:54

Jos pelkona on että mies juoksee 10-vuotiaiden perässä niin meillä on tässä nyt ihan toisenlaiset ongelmat."

:D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.