Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies pilasi juhannuksen

Lähettäjä: Aina O'mallah 
Päivämäärä:   20.6.26 18:51:35

En löytänyt edes etsimällä tätä topaa vielä, onko maailmankirjat sekaisin ja olen ainoa täällä jonka mies on pilannut juhannuksen? :D

Lähdin mukaan miehen sukutilalle juhannusta viettämään, lopputuloksena itse räplään aitassa kännykkää kun muut saunovat suvun kesken saunassa kolmatta tuntia. Itse en koe mukavaksi kaikkien miehen sukulaisten kanssa mennä, niin joka päivä odotellut täällä yksin tunteja koska mies suvaitsee tulla pitämään rouvalleen seuraa. Illat toki juopottelee pikkutunneille poikain kesken kun hetken jutellut saunan jälkeen niin nukkumaankin saan mennä yksin.

Niin ja aamuisin toki on muita miesten hommia joihin en ole tervetullut mukaan. Naisväkeäkään ei saa auttaa esim ruuanlaitossa kun roolit on jo selvät. (Anoppi hoitaa kaiken). Eli vaikka kuinka yrittänyt niin yksin saan kököttää. ja tämä ettei miestä yhtään kiinnosta minun seura tuli ilmi vasta nyt. Lapikas vahvassa harkinnassa!

Re: Mies pilasi juhannuksen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 18:53:59

Sun tehtäväs on hoitaa sit se lapsikatras..

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   20.6.26 19:05:06

Eivätkö suvun muut naisrt ihmettele kun seura ei kelpaa

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   20.6.26 19:10:22

En voi ymmärtää näitä ovimattoja. Miestä ei selvästikään kiinnosta. On sun kanssa muun ajan, jotta voi hyötyä susta. Perinnejalkinetta vaan niin että heiluu.

Lähettäjä: mmm 
Päivämäärä:   20.6.26 19:15:30

Kyllä se niin on että juhannus on pilalla jos jonkun hötöladyn mies ei ole pilannut juhannusta eli kiitos aloittaja! Ja tsemppiä.

Päivämäärä:   20.6.26 19:19:10

mmm, ilo olla avuksi! Liekö sitten niin että olen sellainen viimeinen mohikaani ja muut ladyt ovat jo ottaneet eron ajat sitten :D

Ja kyllä tämä avasi silmiä sen suhteen miten paljon mies minua arvostaa. Kuitenkin hänen kanssaan tänne tulin aikaa viettämään, en sukunsa. En toki jatkuvasti piileskele aitassa mutta jooh

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   20.6.26 19:46:04

???: suvun jäsenien (miesten ja naisten) tulee kutsua vieras mukaan ja tehdä hänen olonsa tervetulleeksi. Jos vieras ei halua saunaan, niin kuuluu kysellä, haluaako tämä käydä ensin yksin tai lähtisikö tämä aunen ja Pekan kanssa kalaan.

Ja vieraan ei kuulu sulkeutua aittaan vaan kestää vaikka hampaat irvessä.

Päivämäärä:   20.6.26 20:27:55

Niin ne suvun muut naiset on siellä saunomassa kanssa :D itse en ihan niin tutuiksi vielä koe heitä että vieraiden miesten kanssa saunoisin kun ovat alasti.

Eikö edes tätä juhannusperinnettä voi pitää että kerrotaan miten miehet pilanneet juhannukset haukkumatta aloittajan toimintaa...

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   20.6.26 20:39:33

Minä jäin eilen pitämään seuraa vieraille, jotka eivät saunoneet. Kävin itse myöhemmin joka tapauksessa mutta olisi siinä muuta hommaa ollut. Mutta tietysti seurustelin kun saimme vieraita.

Lähettäjä: oho 
Päivämäärä:   20.6.26 21:17:41

Aloittajana olisin jo yhden illan kökkimisen jälkeen pakannut laukkuni, toivotellut porukalle ja miehelle hyvät jussit ja lähtenyt kotiin nauttimaan pyhistä ihan oman mieleni mukaan, herkkusapuskaa kaupasta kotimatkalla itselle mukaan. Älkää nyt ihmiset olko niin lössöjä ja muiden poljettavissa.

Lähettäjä: Kipakko 
Päivämäärä:   20.6.26 21:21:33

Täällä myös juhannus pilalla. Mies ei anna vaikka kuinka haluan...

Lähettäjä: Bree Vandekamp 
Päivämäärä:   20.6.26 21:23:10

Höh, voi ei. Harmittaa aloittajan puolesta. Mölli mies.

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   20.6.26 21:49:39

Eli miehen pitäisi möksöttää aitassa möksöttävän siippansa vieressä sen sijaan että pitää kivaa sukunsa kanssa, kuten aloittajakin voisi tehdä, varmaan vaikka uimapuku päällä, muttei tahdo ja kivempi katsella puhelinta yksinään.

Toivottavasti aloittaja päästät miehen etsimään sosiaalisempaa naista.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   20.6.26 22:01:03

Tyly mies jos noin tuoretta vaimoaan kohtaa käyttäytyy. Vaimo ei tunne suua kuin ilmeisesti pintapuolisesti. Olis vaimon kannattanut pysyä kotonaeikä lähteä juhannusta viettämään porukkaan joiden kanssa ei kiinnosta olla vaan arkailee

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   20.6.26 22:07:32

Pakko sanoa, että olen kyllä vähän H:n linjoilla tässä.
Juhannukseen nyt kuuluu saunominen, eikä sinne ole pakko mennä mukaan jos ei tahdo, mutta olisi nyt voinut edes mennä sinne huudeille ja pitää seuraa, kun kuitenkin jäähyllä istuvat ison osan aikaa.
Toki jos ne sukuelimet häiritsee, ni sit ei kannata. Mutta odotitko oikeasti, että miehesi viettäisi aikaa kahden kesken sun kanssa, kun suku on koolla? Puhuitteko yhtään etukäteen mitä on odotettavissa?
Ja jos anoppi hoitaa keittiössä kaiken, missä muu naisväki on? Sinnekin voi kyllä seuraan tuppautua, eikä möllöttää yksin altaassa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   20.6.26 22:10:01

Lapikasta aloittajalle.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   21.6.26 00:33:22

Kun lähdetään sukua tapaamaan, niin ollaan ensisijaisesti heidän kanssaan, eikä möllötetä yksin aitassa. Olisi epäkohteliasta jos mieskin lähtisi mukaan möllötykseen, onneksi sentään hän käyttäytyy kohteliaammin.

Päivämäärä:   21.6.26 10:09:44

Olisi kyllä mullekin kiusallinen tilanne vaikken saunoisikaan jos porukka hilluu vaatteitta saunan ja järven väliä. Saattaisin olla minäkin aitassa, en todellakaan haluaisi nähdä ukon suvun sukukalleuksia. Uh.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   21.6.26 10:18:21

No ei ne miehet siellä keskenään ole, jos naiset myös mukana. Nyt on kyllä mielestäni aloittajan puolelta tylsää käytöstä vetäytyä sivuun ja valittaa, kun ei mies pidä seuraa. Jos et saunaan hakua, niin liity muuten seuraan. Ei kukaan sieltä aitasta tule hakemaan.

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   21.6.26 10:34:42

” Kuitenkin hänen kanssaan tänne tulin aikaa viettämään, en sukunsa. En toki jatkuvasti piileskele aitassa mutta jooh”

Mutta olet lähtenyt hänen sukutilalleen, ja ajattelet ettet lähtenyt viettämään aikaa sukulaistenkin kanssa?

Jos muut naiset saunoo siellä porukalla ja sinä vetäydyt aittaan pläräämään puhelinta, niin ehkei kukaan koe tarpeelliseksi alkaa viihdyttämään sinua, jos luulevat, että haluat olla yksin.

Tulee vaikutelma, että sinua pitäisi tulla kädestä pyytämään mukaan tai sinua erikseen tulla kahdenkesken viihdyttämään, mutta muun väen tarkoitus on nauttia toistensa seurasta. Ehkei jouluna sitten kannata enää lähteä sukuloimaan, jos ei niiden sukulaisten kanssa tahdo olla.

Jos et halua saunoa, niin voithan vaikka ottaa tuolin ja limpparin ja istuskella saunan ulkopuolella, niin joku joka tulee saunasta vilvoittelemaan niin pitää seuraa.

Aamulla kun on taas miesten hommia, niin voit olla niiden muiden naisten mukana tekemässä mitä he tekevätkään.

Lähettäjä: Nti50 
Päivämäärä:   21.6.26 10:37:43

Eikö tuosta keskusteltu ennakkoon? Tiedetään joo, että mies varmaan sanoisi et saunotaan ja syödään. Törppö mies, ei jatkoon. Sukua mentiin tapaamaan, mutta taitaa olla törppö sukukin, ei jatkoon.
Sanoisin anopille, että anna mulle nyt jotain hyödyllistä tekemistä, kun yksin ukko jätti. Tai sitten vaan kohtelias kiitos ja yksin kotio.

Lähettäjä: Ö 
Päivämäärä:   21.6.26 12:13:06

Aloittajalle lapikasta tosiaan.

Tarjolla unelmajuhannus maalla porukassa, saunomista, syömistä ja ryyppäämistä. Ja sääkin ollut upea. Kehtaa sitten mököttää.

Alasti saunominen on maailman luonnollisin asia, eikä pidä tai tarvitse tuijotella sukuelimiä kuten ei muitakaan kehon ominaisuuksia. Tuijotatteko vaikka rintasyöpäleikattua tai yksijalkaista?

Lähettäjä: koo 
Päivämäärä:   21.6.26 12:41:54

Mistä sinä Ö tiedät, millaisia tuijottelijoita ne aloittajan miehen känniset sukulaisukot ovat?

Meitä on moneksi, minulle ei porukalla ryyppääminen todellakaan mikään unelmajuhannus olisi, kaukana siitä. Ja jos ei porukkaansa saisi itse valita, niin ei ole takeita, että olisi unelmaa tuo muukaan toiminta.

Lähettäjä: RR 
Päivämäärä:   21.6.26 13:36:39

^ Täysi komppaus tälle. En todellakaan lähtisi saunomaan itselleni tuntemattomien miehen sukulaisäijien kanssa, äärimmäisen epämukava ajatuskin.

Lähettäjä: häh 
Päivämäärä:   21.6.26 14:25:08

Miksi edes lähdit tuonne mukaan, mitä ihmettä oikein oletit että suomalaisessa suvun kesken juhannuksessa tapahtuu? Kaikki istuvat tuvassa ringissä räpläämässä puhelinta vai?

Päivämäärä:   21.6.26 14:33:34

En minäkään lähtisi mihkään alasti saunomiseen sukulaisten kanssa, mutta en myöskään erakoituisi yksin aittaan. Vaikka ei saunokaan, niin voi olla menossa mukana saunan läheisyydessä.

Sukulaisjuhannuksissa on tarkoitus viettää aikaa suvun kanssa, sen miehen kanssa voi kiehnätä kahdestaan sitten kotona.

Lähettäjä: e 
Päivämäärä:   21.6.26 14:54:20

Eiköhän se mies anna pian aloittajalle lapikasta.

Jos mennään viettämään aikaa suvun kanssa, niin silloin on tapana olla niiden muiden kanssa. Joku aitassa mököttävä kännykänselaaja on lähinnä vaiva kaikille. Vaikka ei haluaisi mennä saunaan muiden kanssa, niin muuten voi kyllä mennä joukkoon mukaan.

Päivämäärä:   21.6.26 15:08:03

Jos tuollaiset ei kiinnosta, niin ei ole pakko mennä. Mutta antakaa sen miehenkin viettää sellaista juhannusta kuin haluaa.

Lähettäjä: Imar 
Päivämäärä:   21.6.26 17:09:17

Tuota, t-paita päälle ja sanot että palat auringossa niin herkästi että tarviit siksi suojaa. Sitten sinne vaan mukaan saunomaan. Ei pidä olla niin s..tanan avuton, voi tsiisus.

... Ja ainahan se on ikuisesti ollut enemmän sääntö kuin poikkeus, että ensikertalaisen täytyy osata änkeytyä porukkaan tai jää yksin. Se nyt vaan on taivahan tosi. Ihan missä tahansa sosiaalisessa yksikössä. Vaikea se on miehen viettää aloittajan kanssa aikaa, jos hän pakoilee kaikkia muita kuin mikäkin pelokas hiirulainen.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   21.6.26 17:54:59

Nooh mun poikkis vaan ghostasi juhannuksena, oltiin sovittu et nähdään illalla, mutta eipä ukosta kuulunut muuta kun myöhään illasta.

Lähettäjä: lakeuden valotar 
Päivämäärä:   21.6.26 18:22:15

no älä ajattele sitä enää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.