Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä hyvä liittymä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 15:47:07

Telian määräaikainen 26e/kk päättymässä ja vaihtuu 35e/kk. Mikä olisi hyvä liittymä pääasiassa netin käyttöön? Puheluita vain vähän. Alle 30e ehdottomasti ja 4g riittää.

Re: Mikä hyvä liittymä?

Lähettäjä: lee 
Päivämäärä:   20.6.26 15:48:35

Minulla on tällä hetkellä Moi 4G 22 e/kk.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   20.6.26 15:49:47

Telia Menestyjä 1000 M

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   20.6.26 15:50:37

Tuo Moi on hyvä vaihtoehto jos 100M netti riittää. Muuten menee sitten 5G:n puolelle, koska tuo 4G:kin alkaa jo olla kuoleva luonnonvara. Kannattaa myös huomioida että jos alueellasi ei toimi DNA:n verkko kunnolla niin sitten ei toimi Moikaan, koska Moilla ei ole omaa verkkoa vaan toimii DNA:n verkossa.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   20.6.26 15:59:01

Mulla Elisan Tarkka 10 M tai jotain sinne päin. 19,90 e/kk + puhelut ja viestit erikseen eli yleensä n. 22-23 e/kk. 4G verkko ja 10 M netti riittää mulle ihan hyvin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 16:01:19

Telia ja Dna toimii myös samassa verkossa. Mitä tuo 100M edes käytännössä tarkoittaa? 200:ko on sitten seuraava? Asutaan niin syrjässä että mikään netti ei täällä kovin hyvin ole toiminut.

Telia Menestyjä?

Päivämäärä:   20.6.26 16:03:12

>telia ja dna toimii myös samassa verkossa

Vain Itä- ja Pohjois-Suomessa. Muualla omat verkot.

Lähettäjä: MM 
Päivämäärä:   20.6.26 16:35:16

Jatka Telialla!
Pyydä hyvä tarjous ja uhkaa lähteä muualle, jos hinta ei miellytä.

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   20.6.26 17:35:06

Ei vaan ensin teet kilpailevalle numeronsiirron. Sitten odottelet nykyisen winback tarjousta. Niissäkään ei heti ensimmäiseen kannata tarttua. Valitettavasti kanta-asiakas ei parhaimpia etuja saa uhkailuilla eikä asiallisesti tarjousta pyytäen, vaan oikeasti pitää se uusi sopimus tehdä. Siinä on siirtymäaika, jonka kuluessa siirron voi perua winbackin kautta. Ei tarvitse itse tehdä.

Mä sain näin viime kuussa 16,90 € 200 M 5g DNA:lta + 100 € lahjakortin S-ryhmälle. Oli nousemassa muuten yli kolmenkympin. Väliin tein Elisalle sopparin. Ole tarkkana ettei sinulle myydä mitään mitä et tarvitse, tietoturvia, viihdepaketteja, kuka soittaa jne

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   20.6.26 17:39:49

Mulla on Elisan rajaton 4G mobiilidata, puhelut ja viestit. Hinta on 17,90 e kuussa. Kilpailutin viime syksynä liittymäni.

Päivämäärä:   20.6.26 17:40:15

>2026
>4g

Päivämäärä:   20.6.26 18:28:58

tassu, on kyllä kallis. Itsellä Elisan rajaton 4G 100M 11,99e/kk

Lähettäjä: f,f 
Päivämäärä:   20.6.26 18:47:32

4G on minulle riittänyt. Toimii paremmin kuin 5G. Vaikka minulla oli puhelimessa pari vuotta 5G liittymä, niin pakotin puhelimen käyttämään 4G:tä, koska muuten puhelin kulutti ihan kamalasti akkua kun yritti koko ajan etsiä 5G-verkkoa. Nykyinen puhelimeni on vuoden vanha eikä ole edes mikään halpis. Sitäpaitsi 100M riittää monille todella hyvin, kun sekin aika hemmetin paljon, monilla on kotonaankin kerrostaloasunnossa vain 10M ja sekin riittää ihan ongelmitta. On siis käytännössä turha maksaa jostain 400M-600M:sta.

Päivämäärä:   20.6.26 18:55:11

>kulutti ihan kamalasti akkua

Pingpongien ominaisuus.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   20.6.26 19:05:53

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 20.6.26 18:28:58

------------------------------

Sellaista ei taida nykyään enää saada. Muutenkin järkevänhintaiset liittymät on kadonneet jo aikoja sitten...

Päivämäärä:   20.6.26 19:26:19

https://bbs.io-tech.fi/threads/liittymat.494/page-503 Näyttäisi noita halpoja olevan joillekin tarjolla..

Lähettäjä: Ei enää 
Päivämäärä:   20.6.26 20:09:26

Toisen puolesta mahdotonta sanoa mikä on hyvä. Minulla oli vuosia Elisalta netti ja liittymä jotka aina toimi moitteettomasti. Alkoi kuitenkin kyllästyttää se ettei vuosien asiakkuutta mitenkään muistettu vaan hinnat vaan jatkoi nousemista ja sain ihan surkeita tarjouksia.

Vaihoin Telialle josta sain hyvät tarjoukset ja ostin samalla uuden puhelimen. Heiltä tapahtuikin sitten tupla veloitus ja voin sanoa, että asian selvittäminen oli ihan peestä. Todella huonoa asiakaspalvelua ja koko hommassa meni yli kuukausi, että sain rahat takaisin. Pompottivat asiakaspalvelijalle toiselle, piti sitä ja tätä liitettä laittaa eikä tietenkään kerralla näitä pyydetty vaan aina puuttuikin jotain. Luvattiin että asia on hoidossa, mutta sitten selvisikin ettei ollutkaan. Lopulta sitten yksi työntekijä sai koko homman hoidettua, kun laitoin hänelle uudelleen kaikki kuitit yms.

Sen lisäksi netti oli ihan surkea niin kotona kuin puhelimessa. Pätki ihan jatkuvasti kaikkialla. Niin maalla kuin kaupungissa. Ikinä Elisan kanssa ollut vastaavaa ja pätkiminen oli ihan jatkuvaa.

Joo vaihdoin takaisin Elisalle ja sain onneksi samalla hyvät tarjoukset kaikkiin liittymiin. Teliaa en enää huoli kokemani jälkeen.

Päivämäärä:   20.6.26 20:10:00

Okei Elisa-botti.

Lähettäjä: :c 
Päivämäärä:   20.6.26 22:35:01

Lähettäjä: -
Päivämäärä: 20.6.26 18:28:58

Minulla DNA rajaton 4G 100M hintaan 9,90e/kk. :D

Päivämäärä:   20.6.26 23:17:13

Ei minulla ole koskaan ollut pingpongia.

Päivämäärä:   20.6.26 23:19:51

Kaikki muut paitsi iPhone on pingpongeja.

Päivämäärä:   20.6.26 23:25:03

Eikö kikkeliviiva tajua, että minulla nimenomaan on noita mätiä omenoita... Ehkä joku muu merkki voisi olla parempi.

Päivämäärä:   20.6.26 23:26:39

Sitten kyse oli heikosta verkosta – iPhonet ei ylikuumene syyttä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.