Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Uimapuku-ongelma

Lähettäjä: Ratu 
Päivämäärä:   20.6.26 12:25:03

Missä liikkeissä parhaat uikkarivalikoimat, onko missään lahkeellisia uikkareita. Siis ihan minilahkeet ja koko siis 40-42.
Pitäisi päästä sovittamaan joten verkosta ei voi tilata.

Re: Uimapuku-ongelma

Lähettäjä: Silja 
Päivämäärä:   20.6.26 12:28:16

En tiedä onko juuri nyt lahkeellisia valikoimissa, mutta funky ladylla on todella paljon uimapukuja ja bikineitä myynnissä. Olen pitänyt sitä enemmän alusvaate liikkeenä ja yllätyin kuinka hyvät valikoimat heillä on uimapukuja, kun ensimmäisen kerran pysähdyin ajatuksen kanssa uimapuku hyllylle.

Lähettäjä: MM 
Päivämäärä:   20.6.26 13:05:51

Mä ostin juur Bonprixistä lahkeelliset. Kuivana ainaki hyvät, viel en oo uimaan päässy.
Juu, ei voi sovittaa, pitää tilata. Mut liikkeissä on aika surkeet valikoimat.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.26 13:10:13

Kyllä minä olen löytänyt ihan Prismasta tai vastaavasta Finnwearin lahkeellisia uimapukuja ja kokoja on välillä S-XL

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   20.6.26 13:21:48

Mikä ihmeen villitys ovat nämä lahkeelliset uikkarit ja alushousut, ja pyöräilyshortsit hameen kanssa?

Lähettäjä: % 
Päivämäärä:   20.6.26 13:24:40

Lahkeelliset on paljon mukavammat kuin pillu-uikkarit. Ja pyöräilyshortsit estävät hankaumien syntymisen reisiin jos/kun ei halua sukkiksia käyttää.

Lähettäjä: saana 
Päivämäärä:   20.6.26 14:17:12

Pyöräilyshortsit on paljon mukavammat mekon alla kuin ilman.

Lähettäjä: U 
Päivämäärä:   20.6.26 16:35:01

Prismassa ja Tokmannilla olen nähnyt lahkeellisia uimapukuja

Päivämäärä:   20.6.26 16:37:30

Mä en halua uikkaria, joka on persvaossa, siksi lahkeet.
Jos kaupoissa lahkeelliset löytyy, niin sit ei oo yläosa miellyttäny.

Lähettäjä: Kuu 
Päivämäärä:   20.6.26 16:41:12

Ei mulla kyllä uikkarit mene persvakoon, vaikkei ole lahkeellisia vaan ihan perusmalli.

Päivämäärä:   20.6.26 16:47:51

Omat unisex bokserimalliset uikkarialaosat on jostain urheiluliikkeestä ostettu.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   20.6.26 17:14:43

Lattaperseellä ei menekään persvakoon. On takamus sitten kiinteä pallukka tai vähemmän kiinteä kuten itsellä, niin kyllä ne sitä vakoa kohti valuvat liikkuessa.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   21.6.26 00:09:28

Tilasin Sheinistä kun halusin pidemmällä lahkeella ja yläosan toppimallisena. En haluaisi ostaa kiinalaista pikamuotia mutta koska Suomesta ei saa mistään mitään muuta kuin bikineitä tai uikkareita missä pitää varoa haarovälin vilkkumista tai tissejä niin ei ollut vaihtoehtoja. Haluan uidessakin liikkua rennosti ja tarpeeksi peittävästi

Päivämäärä:   21.6.26 00:14:08

Mulla se persmalli, joka helposti imasee myös alkkarit.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   21.6.26 00:20:36

D, kyllä saa, mutta ei toki shein hinnoilla

Lähettäjä: Vanha kalkkis 
Päivämäärä:   21.6.26 09:04:02

En halua että karvat tursottaa siksi lahkeellinen uimapuku. En ole mikään fanaattinen sheivailija enkä sokeroija.

Päivämäärä:   21.6.26 09:06:22

Bonprix

Päivämäärä:   21.6.26 09:39:00

Adidaksella on lahkeellinen malli, jota ainakin ennen myytiin stadiumissa. Valikoima on muuten aika huono.

Mä tykkään laittaa shortsit mekon alle, ettei pikkarit näy jos tuuli puhaltaa. Toinen on hiertymät helteellä. Sheivatut sisäreidet hankaa.

Lähettäjä: Ratu 
Päivämäärä:   21.6.26 11:54:42

Kiitti, tästä tulikin hyvä keskustelu ja joo lahkeellisia edelleen etsin, on jotain löytynytkin mutta koska olen niin eri kokoa ala- ja yläosa ja vatsaakin löytyy nii ei vaan sopivan kokoista vielä mistään. Kohta kyllä kiina-kauppaan. Ihan sama kunhan vaan löytyisi ja pääsisin uimaan.

Päivämäärä:   21.6.26 12:03:22

Aika monesta paikasta ostetaan ylä- ja alaosa erikseen.

Lähettäjä: Sanna 
Päivämäärä:   21.6.26 12:04:27

Shein ja Primark. Niissä on molemmissa tarpeeksi pitkä selkä ja kivoja malleja. Suomesta en löydä omalle kropalle hyviä mistään kaupasta. Kun on persettä ja tissiä. En halua mitään mummouikkaria, vaan yksivärisen joka on helppo pukea ja pysyy päällä hypätessä veteen.

Lähettäjä: Suosittelen 
Päivämäärä:   21.6.26 12:04:28

Bonprixistä löytyy paljon uimahousuja pidemmillä lahkeilla.

Olen ostanut sieltä 2 uimamekkoa ja sitten alaosan plus tankinitopin. Hyviä ostoksia ja imartelevat kroppaa vaikka pyllyä ja mahaa löytyy. Tukevat rintoja jne. Ennen noita kahlasin kaikki lähi kaupunkien kivijalkaliikkeet läpi enkä mitään sopivaa löytynyt.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.