Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hel..in moinen juhannus

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.6.26 20:30:22

Olin tehnyt ruoat vanhemmille ja käynyt ostokset hankkimassa . Se mitään saan kiitokseksi valitus hirveä määrä ruokaa, ei jaksa syödä. Olin samalla tehnyt myös perheelleni ,että ei heille pelkästään
.He eivät voi liikkua kunnolla ja tietenkin tiskasin ja hain vedet ja katoin pöydät.
Kun olen viemässä tarjoiluja pois, äiti könkkää astioita pöydästä ja juoksen sinne että anna olla korjaan ne. Yrittää väkisin vain korjata ja kantaa painavia tarjoiluja pois ja oli kaatanut myös juomani pois, kun en hetkessä ollut juonut lasia tyhjäksi. Juomalasini oli laitettu myös pois sillä aikaa, kun vein osaa tavaroista pois.
Kattaus oli siis ulkona. Kun sanoin, miksi juomani oli kaadettu pois,alkoi raivoaminem, että hän lähtee nyt kun kaikki menee väärin.
A häntä ei pyydetty kantamaan mitään
B hän itse työnsi kätensä asioihin, mitkä eivät häntä koskeneet
C hänellä ei ollut mitään asiaa koskea juomalasini, missä oli puoliksi juomaa vielä.
Nyt hän tilittää jollekin kaverilleen puhelimessa kuinka hirveä juhannus.

Re: Hel..in moinen juhannus

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.6.26 20:31:15

Vali vali.

Päivämäärä:   19.6.26 20:34:05

Oliko siinä juomassa kuningas alkoholia vai miksi niin kauhea itku? Ota lisää juomista.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   19.6.26 20:34:55

No siinä ei ole omena kauas puusta pudonnut. Äiti tilittää kaverilleen puhelimessa ja ap hötönetissä.

Päivämäärä:   19.6.26 20:48:55

Oli lonkeroa. Inhottaa sellainen toiminta että ähkien ja puuskuttaen väkipakolla pakotetaan itsensä korjaamaan vaikka olen täysin kykenevä korjaamaan astiat itse pois. Siitä saakin sitten valituksen aikaan että kuinka sattuu liikkuu. Ja vielä pitää hankaloittaa asiaa ottamalla kädet täyteen astioita. Lisäksi hän haukkuu perheeni

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   19.6.26 20:50:13

Aloittajan kannattaa korkki jo kiinni..

Päivämäärä:   19.6.26 20:58:48

Nyt henkilö on ihan henkitoreissaan, ei pysty liikkumaan mihinkään. En tiedä mitä tällaiselle voi tehdä?

Päivämäärä:   19.6.26 21:01:47

No ota lisää lonkeroa ja valita. Ja muista opettaa mahdolliset lapsesikin tuohon suvussa hienosti kulkevaan valittamisen kulttuuriin.

Päivämäärä:   19.6.26 21:08:56

No en valita, mutta tämä henkilö on todella hankala käsitellä. Kaikki mitä tekee, menee pieleen. Ja jokainen kerta päättyy siihen ruljanssiin että selkä on katki..
Selkä on kuvattu ja katsottu lääkärien toimesta ja mitään selkeää vikaa ei löydy. Läheiselle on todella vaikeaa miten suhtautua, kun henkilö esittää olevansa ambulanssi kyydin partaalla ja kun sanoo kutsutaan sitten, niin lyö nytkin pöytään että ei! Ja vaikka yrittää kuinka helpoksi tehdä olemisen, kuten juuri kantamalla tavarat, henkilö pitää kaksin käsin kiinni niistä , eikä luovuta ennenkuin selkä taas ottaa vastaan.

Päivämäärä:   19.6.26 21:23:24

Aloittajan kannattaa ihan tosissaan katsoa peiliin.

Päivämäärä:   19.6.26 21:25:36

Kertoo paljon ihmisestä joka käyttää äidistään toistuvasti sanaa henkilö.

Ja jatkoithan valittamista :D Nyt vielä sitä lonkeroa lisää niin pääset valittamaan koko yön läpi, yhä heikentyvän kirjoitustaidon kanssa.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   19.6.26 21:30:43

No kyllähän aloittajan kannattaa ensi juhannuksena (ja jo jouluna) miettiä, josko sen viettäisi vain oman perheen kesken. Oletettavasti valitusta tulee siitäkin, mutta sille nyt ei minkään voi. Sulla varmaan oli jo tiedossa etukäteen, että näinhän tää tulee menemään. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Viekää kotiinsa nukkumaan, jatkat sitten juhannuksen viettoa.

Päivämäärä:   19.6.26 21:32:42

Ens kerralla vaan hampparin käyrää tulille ja keissi lonkeroa kylmään. Turha stressata tollasten apinoiden takia.

Lähettäjä: huoh 
Päivämäärä:   19.6.26 21:46:37

Napanuora poikki = problem solved.

Mites ne mökin ikkunanpokat muuten, joko ne on saatu maalattua?

Päivämäärä:   19.6.26 22:15:55

no takuula ketuttais se lonkun pois kaataminen.
mulla on esim kolme lonkeroa. yhen juon ruuan päälle. yhen saunan päälle ja yhen iltapalan päälle.
mun nautinto se jääkylmä. joku kaataa pois niin takuuvarma pahamieli. pitäskö ostaa laatikkokaupalla kun pois kaadetaan kuitenkin?

Lähettäjä: ......... 
Päivämäärä:   19.6.26 22:48:39

Kyllä mä ymmärrän aloittajan harmin. Mulla on ja on ollu samanlaisia sukulaisia.

Lähettäjä: No 
Päivämäärä:   19.6.26 23:26:04

JoopaJoo.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   19.6.26 23:28:45

Voi ei :( olen pahoillani puolestasi. Ison työn teit.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   20.6.26 09:04:23

Kyllä aloittajan vanhemmat ovat tehneet suuren virheen, kun eivät ole aikoinaan käyttäneet ehkäisyä.

Lähettäjä: Lamppu 
Päivämäärä:   20.6.26 10:34:17

Jaa kyllä minä aloittajaa ymmärrän vaikka ei aloituksesta ehkä ihan kaikki totuus valkene.

Mutta jos noin nyt tiivistäen että siis selkävaivainen jäärä ei suostu ymmärtämään että hän voi vaan olla ja nauttia selkänsä takia - muut hoitavat ympärillä kaiken. Ja se, että onko jäärä oikeasti selkävammainen vaiko vain omasta mielestään? Heittäytyy marttyyriksi ja hakee narsistisesti vielä huomiota vinkumalla " nyt selkä taas on katki kun tässä parhaani yritin ja halusin ystävällisesti osallistua mutta kaiken tein silti päsmäävän aikuisen lapsen mielestä väärin ja nyt en pysty liikkumaan mutta EI ETTE soita mitään lanssia ".

Kyllä mulle ensin tuli mieleen, että luulosairas, kenties alkavaa dementiaa jo sairastava vanhempi naishenkilö tämä äiti. Tai sitten narsistisia piirteitä omaava muuten vaan.

Tämäkin ketju on hupaisesti sellainen, että nyt tällä kertaa hötöväkiläiset vaan päättivät että aloittaja se olisi pitänyt työntää takaisin rukkaseen ja nssia uudestaan. Jonain toisena päivänä ketju olisi täyttynyt ymmärryksestä ja vertaistuesta, täysien kkusipäiden lähisukulaisten kanssa hankalasta luovimisesta.... Aloittajan tuomitsemiseen riittää hieman unkeellinen kirjallinen ilmaisu vääränä päivänä :D

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   20.6.26 11:10:38

Toisilla kuolee läheinen juhannuksena, mutta onhan tuo nyt ihan kamalaa, kun aikuinen ihminen ei saa suutaan auki ja tulee paha mieli. Yhyyyyy

Lähettäjä: sina 
Päivämäärä:   20.6.26 11:25:22

Jos mun ongelmat olisi vain tuota luokkaa, olisin onnellinen.

t. oikeasti kaikki päin hel_ettiä

Lähettäjä: g 
Päivämäärä:   20.6.26 12:02:47

Jos meistä jokainen koko ajan ajattelisi että jollain muulla on huonommin ja minä en saa tätä mitätöntä mielipahaani missään valitella, en edes anonyyminetissä, niin kyllä olisi täydellisyys huipussaan.

Voi jeesus " oikeasti kaikki päin helttiä " - no toisilla on! Ei sen tiedostaminen voi jumalatuta tarkoittaa sitä että muiden pitää pitää suunsa vttu kiinni joka pikku asiasta. Sáatanan mielensäpahoittajat. Ja en tarkoita sitä ettenkö olisi aidosti pahoillani niiden puolesta, joilla on asiat päin peetä.

Lähettäjä: kyyn eleet 
Päivämäärä:   20.6.26 16:25:38

Toisilla kuolee läheinen juhannuksena, mutta onhan tuo nyt ihan kamalaa, kun lasillinen lonkeroa oli kaadettu pois.

Jaxuhali aloittajalle.

Lähettäjä: snis 
Päivämäärä:   20.6.26 17:59:48

Hirveää on ap:n elämä kyllä! Voi voi.

Päivämäärä:   20.6.26 20:27:16

No lonkero kaadettiin tänäänkin pois... Sillä aikaa, kun vein tavaroita tiskiin niin muut ottivat taas juomalasini ja oli kaadettu juoma pois. Ei auta kuin valmistaa kyltit, että älä koske kun kerran ei auta se, että juomani jää hetkeksi odottamaan kun siivoan paikkoja.
Vanhemmalle ehdotetun rollaattori hankintaa, mutta sekään ei käynyt. Ei halua kuulemma ilmaista, koska ne kotteroita eikä pestyjä. Ei voi mennä itse ostamaan, koska ei pääse oven eteen, koska ei invakorttia. Tarjouduin hakemaan mutta sekään ei käynyt. Eli kun minkäänlaista apua ei oteta vastaan, on jäljellä vain valitus mikä kaadetaan muiden päälle. Mitä siitä ihminen saa itselleen? Hyvän olon?

Lähettäjä: Upo 
Päivämäärä:   20.6.26 20:41:53

Onko vanhempien kanssa pakko olla tekemisissä? Jotkut vain ovat sellaisia marttyyreita, joille ei kelpaa mikään. Ja haluavat valituksella muilta huomiota. Kukaan ei muka koskaan tee heidän puolestaan mitään tai auta.

Lähettäjä: …. 
Päivämäärä:   20.6.26 20:57:30

Aloittajan kannattaa miettiä että jokohan riittää vanhempien seura juhlapyhinä.

Käyt vaikka päiväseltään moikkaamassa ja vietät muuten aikaa mukavempien ihmisten kanssa. Tunnet vanhempasi ja he eivät tuosta muutu, turha pilata vapaitaan noiden kanssa. Pari tuntia jaksaa olla vieraskorea ja sitten pois.

Haukkujat voi täällä vetää ketun päähänsä, vanhemmat on joskus oikeasti raskaita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.