|
Lähettäjä: Roihu
Päivämäärä: 19.6.26 13:40:12
Meillä oli töissä tiedossa että yksi tullaan irtisanomaan tiimistämme. Alkuviikosta esihenkilö kertoi irtisanottavan henkilön yhdessä palaverissa jossa ei ollut mukana koko tiimi, ei myöskään potkut saava. Jäi epäselväksi oliko irtisanottua jo infottu, mutta esihenkilö sanoi että juttelee irtisanottavan kanssa myöhemmin sinä päivänä. Myös muita muutoksia tuli tiimimme toimintaan.
Pian tuon jälkeen juttelin yhden sellaisen työkaverin kanssa joka ei ollut palaverissa mutta tiesi palaverista. Kysyi että oliko muutoksista ollut puhetta. Menin sitten sanomaan että joo ja että eiköhän esihenkilö infoa muita kun näin oletin tapahtuvan koska hän oli jäämässä lomallekin.
Työkaveri jäi jankkaamaan että kuka potkut saanut on mutta en halunnut kertoa koska en ollut varma oliko irtisanotullekaan vielä kerrottu ja mielestäni on esihenkilön asia kertoa tällaisista asioista.
Myöhemmin selvisi että esihenkilö lähti lomalle kertomatta lopputiimille mitään. Muut palaverista puuttuneet olivat saaneet tietää potkut saaneen muilta, mutta tämä yksi kuuli viimeisenä kun tiimin kesken puhuttiin asiasta.
Nyt työkaveri on suuttunut mulle koska en kertonut asiasta ja hän sai kuulla viimeisenä. Mä oon sellainen että jään miettimään asioita turhaan ja tätäkin nyt miettinyt että teinkö väärin kun en kertonut. Kuulin vielä muita huonoja uutisia eilen ja ehkä tämä kaikki aiheutti sen etten saanut yöllä oikein nukuttua ja nyt päänsärky päällä ja pitää perua kaikki tämän päivän suunnitelmat. Sitten vielä stressaa se että ensi viikolla joudun todennäköisesti edelleen vatvomaan asiaa työkaverin kanssa, koska hän haluaa moittia mua kun toimin väärin jne enkä todellakaan jaksaisi palata tuohon asiaan enää kun se ei mitään muuta.
Mites tän juhannuksen suunnan muuttaisi paremmaksi?
|