Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pilasin juhannuksen ihan itse

Lähettäjä: Roihu 
Päivämäärä:   19.6.26 13:40:12

Meillä oli töissä tiedossa että yksi tullaan irtisanomaan tiimistämme. Alkuviikosta esihenkilö kertoi irtisanottavan henkilön yhdessä palaverissa jossa ei ollut mukana koko tiimi, ei myöskään potkut saava. Jäi epäselväksi oliko irtisanottua jo infottu, mutta esihenkilö sanoi että juttelee irtisanottavan kanssa myöhemmin sinä päivänä. Myös muita muutoksia tuli tiimimme toimintaan.

Pian tuon jälkeen juttelin yhden sellaisen työkaverin kanssa joka ei ollut palaverissa mutta tiesi palaverista. Kysyi että oliko muutoksista ollut puhetta. Menin sitten sanomaan että joo ja että eiköhän esihenkilö infoa muita kun näin oletin tapahtuvan koska hän oli jäämässä lomallekin.

Työkaveri jäi jankkaamaan että kuka potkut saanut on mutta en halunnut kertoa koska en ollut varma oliko irtisanotullekaan vielä kerrottu ja mielestäni on esihenkilön asia kertoa tällaisista asioista.

Myöhemmin selvisi että esihenkilö lähti lomalle kertomatta lopputiimille mitään. Muut palaverista puuttuneet olivat saaneet tietää potkut saaneen muilta, mutta tämä yksi kuuli viimeisenä kun tiimin kesken puhuttiin asiasta.

Nyt työkaveri on suuttunut mulle koska en kertonut asiasta ja hän sai kuulla viimeisenä. Mä oon sellainen että jään miettimään asioita turhaan ja tätäkin nyt miettinyt että teinkö väärin kun en kertonut. Kuulin vielä muita huonoja uutisia eilen ja ehkä tämä kaikki aiheutti sen etten saanut yöllä oikein nukuttua ja nyt päänsärky päällä ja pitää perua kaikki tämän päivän suunnitelmat. Sitten vielä stressaa se että ensi viikolla joudun todennäköisesti edelleen vatvomaan asiaa työkaverin kanssa, koska hän haluaa moittia mua kun toimin väärin jne enkä todellakaan jaksaisi palata tuohon asiaan enää kun se ei mitään muuta.

Mites tän juhannuksen suunnan muuttaisi paremmaksi?

Re: Pilasin juhannuksen ihan itse

Lähettäjä: vellikulli 
Päivämäärä:   19.6.26 13:48:29

Kasvata selkäranka ja sano sille pölvästille että ei ole sinun asia infota hänelle asioita mitkä ei hänelle edes kuulu. Tai siis oletan että jos kuuluisi, olisi hän ollut palaverissa? Lopeta miettiminen ota särkylääke äläkä vässyköi ja vatvo asiaa millä ei ole mitään väliä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   19.6.26 13:53:30

Siis miten pska paikka ja esimies jos ei edes voi keroa sille joka irtisanotaan että se on saanut potkut. Ja osalle porukasta kertoo ja vielä kertoo nimenkin. HR tuskin arvostaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.6.26 13:54:31

Sinä toimit oikein. Ainut jolla on oikeus suuttua, koska kuuli viimeisenä on se irtisanottu. Muut kasvakoon aikuisiksi.

Lähettäjä: Eo 
Päivämäärä:   19.6.26 14:06:34

” Lähettäjä: -
Päivämäärä: 19.6.26 13:53:30

Siis miten pska paikka ja esimies jos ei edes voi keroa sille joka irtisanotaan että se on saanut potkut. Ja osalle porukasta kertoo ja vielä kertoo nimenkin. HR tuskin arvostaa.”

Tämä. Aloittaja ei tehnyt väärin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   19.6.26 14:23:02

Tuon koko sopan keitti esimies. Potkut annetaan aina ensin ja vasta sitten jaetaan tietoa eteenpäin.

Lähettäjä: Roihu 
Päivämäärä:   19.6.26 14:41:53

Kaikki oli kyllä kutsuttu palaveriin mutta työt menevät edelle joten koskaan kaikki eivät ole paikalla.

Esihenkilö ei tosiasn ole kovin hyvä työssään enkä tiedä miten on hommaan päätynyt ja miksi siinä on edelleen. Ei hänen puheistaan siis saanut tolkkua että oliko irtisanottavalle infottu etukäteen vai ei kun oli palaverisssa kovin tunteikas. Voi olla että oli jo kerrottu ja esihenkilö aikoi vielä jutella uudelleen.

Lähettäjä: heh 
Päivämäärä:   19.6.26 14:56:05

Lopeta vatvominen, ota särkylääke ja vietä juhannusta kuten olit suunnitellut.

Ei todellakaan ole sinun tehtäväsi kertoa tuollaista eteenpäin. Jos irtisanottava ei ollut jo kuullut asiasta niin huonolla tuurilla tieto olisi mennyt tämän nyt suuttuneen työkaverin kautta ja sitten kaikki olisi sinulle vihaisia. Kuittaat ensi viikolla asian jos siihen palataan, että et voinut sanoa kun et tiennyt koska tämä irtisanottava saa tiedon ja että et jaksa turhaa draamaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.6.26 15:19:13

Eli esimies ei tehnyt duuniaan loppuun ja sinä syytät itseäsi siitä? Olisi ollut nolompaa jos olisit ollut ainoa joka kertoo kuka potkut sai ja muut olleet hiljaa. Teit siis oikein.

Lähettäjä: örio 
Päivämäärä:   19.6.26 15:31:49

Ei ole sinun asiasi juoruta muiden asioita toisille. Kyllä se on esihenkilön asia kertoa asiat kaikille ja ihan ensimmäisenä hänen pitää kertoa sille irtisanottavalle siitä, ennen kuin mainitsee hänen nimensä muille.

Joten sinä et tehnyt mitään väärää ja jos joku sinulle nussuttaa, niin sano, että ohjaa nussutuksen pomollenne, jolle se kuuluu.

Lähettäjä: Jee... 
Päivämäärä:   20.6.26 18:30:09

Sanot topakasti ettei ole sinun asiasi alkuunkaan

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   20.6.26 21:08:49

Toimit oikein!

Lähettäjämun juttu 
Päivämäärä:   21.6.26 01:13:23

Toimit oikein,mutta en ymmärrä? Kärsit päänsärystä ja piti suunnitelmia peruuttaa?
Otat tietenkin lääkkeen ja elämä jatkuu ilman peruutuksia!!
T. Migreenistä kärsivä,mutta jolla lääkitys ,niin ei tarvitse jäädä sänkyyn makaamaan kohtauksen koittaessa koko päiväksi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.