Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hyvien uutisten ketju

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.6.26 11:00:56

Hyvää juhannusta kaikille! Mitä hyvää on sinun elämässäsi tapahtunut viimeaikoina?

Minun kohdalla on kiva kuulla, että kaikki lähisuvusta ovat terveitä ja saamme viettää juhannuksen yhdessä. Varsinkin vanhimpien lähisukulaisten kanssa on ollut paljon sairastelua.

Re: Hyvien uutisten ketju

Lähettäjä: Rita 
Päivämäärä:   19.6.26 11:07:24

Kiitos ja samoin! Sain eilen terveen paperit syöpäpolilta, nyt on hyvä juhlia juhannusta :)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   19.6.26 11:08:34

Ihanaa! Onnea Rita! Nyt kelpaa juhlia!

Lähettäjä: nalle 
Päivämäärä:   19.6.26 11:39:41

Mahtavaa Rita!

Itse sain opiskelupaikan syksyksi. Ja kutsun kiinnostavan työhaastatteluun pitkästä pitkästä aikaa. Vaikka en tulisi valituksi, niin on kiva että joku ajattelee minulla olevan potentiaalia ainakin haastatteluun asti. Muuten elämä on rullaillut hyvin, mutta työelämä on vähän takunnut jo pitkän aikaa. Nyt tulee vihdoin uusia tuulia siihenkin suuntaan!

Lähettäjä: Kuumaa 
Päivämäärä:   19.6.26 13:42:04

Minäkin olen Rita onnellinen sinun puolestasi, ihanaa kuulla hyviä uutisia! Minulla ei ole mitään yksittäistä hyvää asiaa kerrottavana, vaan tällä hetkellä kaikki on hyvin ja elämäni juuri niin ihanan tasapaksua kuin haluankin sen olevan. Itsellä on kaikki hyvin, läheisillä on kaikki hyvin, rakastan työtäni ja tätä kohtalaisen kiireetöntä arkeani. Ihana koti, ihana kumppani, kaikki on täydellistä juuri näin kuin asiat nyt on :)

Aloittajalle ja myös kaikille muille ihanaa juhannusta! Ja Nalle, onnea opiskelupaikasta! Toivottavasti myös työpaikan kanssa osuu nyt kohdilleen. Ja vaikka just tällä kertaa ei onnistaisikaan, aina tulee uusia mahdollisuuksia kun vain jaksaa olla kärsivällinen. Tärkeintä, että jaksaa hakea ja yrittää!

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   19.6.26 14:39:46

Sain ensimmäisen vuoden opinnot työn ohella tehtyä 4,1 arvosanalla! Parisuhde voi hyvin ja elämässä kaikki mallillaan.

Hauskaa juhannusta sinulle, ap ja myös muillekin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.