Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  paketti tuli, mutta ei noutokoodia

Lähettäjä: menti 
Päivämäärä:   18.6.26 20:20:47

hiukan ottaa pollaan. Postin seurannassa näkyy, että paketti on noutolokerossa ja ilmoitus on tullut minulle, paitsi ettei ole. Ei missään, ei sähköpostin roskaosiossakaan.
Laitoin viestiä lähettäjälle, mutta sieltä tuli vastaus; hyvä että olen saanut noutoviestin ja hyvää juhannusta.
Laitoi taas viestin, etten edelleenkään ole saanut noutokoodia, mutta en saa vastausta.
Tämä on viimenen kerta kun tilaan tuolta mitään ja viimenen kerta että käytän postin palvelua....
onko muilla vastaavia kokemuksia?

Re: paketti tuli, mutta ei noutokoodia

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.6.26 20:22:30

Koodi tulee aina joko tekstarina, sähköpostina ja/tai sovellukseen.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   18.6.26 20:26:22

Ota postiin yhteyttä. Numerosi on ollut heillä varmaankin väärin. Postin palveluja ei valitettavasti voi Suomessa välttää käyttämästä, kun mikään muu instanssi ei korvaa esim yksityisten välistä kirjepostia.

Päivämäärä:   18.6.26 20:27:09

Ei hätää – kohta Posti on Postnord Finland.

Lähettäjä: & 
Päivämäärä:   18.6.26 20:36:07

Postin aspaan tosiaan yhteys. Sieltä on aina saanut koodin tällaisissa tapauksissa. Tokihan se on lähettäjän vika että ei järjestelmiinsä ole osannut numeroa oikein laittaa. En tiedä mistä firmasta on kyse, mutta omalla kohdalla eräs (ulkomainen) neropattifirma oli laittanut yhteysnumeroksi jonkun Postin palvelunumeron.. Ei ihme ettei tullut noutokoodi perille. :D

Lähettäjä: Jodelina 
Päivämäärä:   18.6.26 20:38:34

Näin kävi myös itselle, tuli ilmoitus saapuneesta paketista, mutta ei koodia. Olikin lähiboksissa ja vaati postnordin sovelluksen lataamisen ja tilin luomisen, jonka jälkeen sain Bluetooth yhteydellä laatikon oven auki. On tehty vaikeaksi tuokin..

Päivämäärä:   18.6.26 20:38:52

Sen takia vaaditaan aina sähköposti ja puhelinnumero.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.6.26 20:41:20

juu kerran kävi minullekin noin, ettei tullut tekstaria kun se tulee postnordin appiin. eipä ollut mitään appia ladattuna. sattumalta huomasin sähköpostin roskapostikansiosta saapumisilmoituksen... no piti sitten ladata se appi että saa luukun auki.

Päivämäärä:   18.6.26 20:42:38

>ei ollut mitään sovellusta ladattuna

Ihan oma syy.

Lähettäjä: W 
Päivämäärä:   18.6.26 20:44:31

Lähetin pari viikkoa sitten paketin ja se paketti "saapui" mun omaan lähinoutolokeroon eikä mennyt sinne vastaanottajalle lainkaan. En myöskään saanut koodia jolla olisin sen oman pakettini voinut sieltä lokerosta noutaa. Kumpikaan meistä, siis minä tai vastaanottaja ei olla vieläkään päästy käsiksi ko. pakettiin vaan se seikkailee täällä mun asuinkunnassa josta ei siis ole koskaan mihkään lähtenytkään.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.