Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä teet juhannuksena?

Lähettäjä: jju 
Päivämäärä:   16.6.26 20:47:50

Voitteko antaa ideoita mitä tekemistä keksisi juhannukseksi tai kertokaa omat suunnitelmanne. T. Kotihiiri joka ei oikein ikinä jaksa keksiä mitään tekemistä. Vaihtelun vuoksi olisi ihan kiva poistua kotoa johonkin käymään. Mökille olisi ihana mennä, mutta sellaista ei tähän hätään ole

Re: Mitä teet juhannuksena?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   16.6.26 20:49:39

Pelaan pleikkaria, juon kaljaa ja syön makkaraa.

Lähettäjätassu 
Päivämäärä:   16.6.26 20:54:07

Olen kotona ja muutenkin välttelen muita ihmisiä. Varmaan grillataan jotain, ja yritän löytää intoa tehdä taas vähän pihahommia.

Lähettäjä: €€€ 
Päivämäärä:   16.6.26 21:05:51

Kokemäen juhannusravit

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   16.6.26 21:11:40

Perheen, eli minä ja mieheni, mun isä, anoppi, kaksi aikuista lastamme perheineen, 12-v iltatähti ja kaverinsa, sekä tämän kaverin isä ja pikkuveli, kanssa meidän mökillä vietämme juhannuksen.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   16.6.26 21:14:03

Töissä parina päivänä, pari vapaata. Ehkä vaunulla yksi yö jossain lähellä, pihahommia ja hevosia.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   16.6.26 21:15:21

Mennään miehen kanssa Latviaan. En ole koskaan käynyt siellä kesällä ja tehtiin jo ennakkoon pari ravintolavarausta, kun noihin ei oikein ilman varausta pääse. Varsin rauhallisissa merkeissä menee, mies juoksee perinteeksi muodostuneen puolimaratoninsa ja muutama museo oli korvamerkattu ennakkoon ja livemusiikkia olisi tarkoitus käydä kuuntelemassa myös. Ihan hyvät ilmat pitäisi olla luvassa.

Lähettäjä: Nagu 
Päivämäärä:   16.6.26 21:21:43

Oma hevonen juoksee Powerparkin juhannusraveissa.
Sielläpä siis.

Lähettäjä: Ihne 
Päivämäärä:   16.6.26 21:22:38

En mitään ihmeellistä. Ei oo mökkiä ja ei jaksa sen takia vuokrata ja ajaa ruuhkissa että on juhannus. Ihan normaaleja asioita teen kuten urheilen ja rentoudun. Johonkin vois ajella koiran kanssa lenkkeilemään. Jos ei muuta niin vois vaikka siivota kunnolla mutta tuskin on aikaa mitään suursiivousta tehdä.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   16.6.26 21:29:09

Kuokin kasvimaata, kerään kantarelleja ja teen niistä ruokaa, vietän aikaa miehen kanssa ja käydään porukoilla syömässä. Eli varsin rauhallinen juhannus, mikä on minun makuuni.

Lähettäjä: Nusu 
Päivämäärä:   16.6.26 21:36:50

Kantarellit onkin äkkiä kerätty, kun niitä ei vielä ole.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   16.6.26 21:40:02

Nusu, kyllä niitä on. Osa on jo löytänyt herkkutattejakin, ovat aikaisessa tänä vuonna.

Päivämäärä:   16.6.26 21:41:35

Pirkanmaalla on jo kanttarelleja vaikka kuinka paljon, ja Salossa asuva kaverini oli löytänyt jo herkkutattejakin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.26 21:53:22

Katson Midsommar -leffan, tullut perinteeksi

Päivämäärä:   16.6.26 22:10:29

"Pelaan pleikkaria, juon kaljaa ja syön makkaraa."

Pleikkari.. Kyllä aito ja oikea pelaaja pelaa PC:llä

Päivämäärä:   16.6.26 22:11:01

Minä olen 25v pelannut pleikkaria.

Päivämäärä:   16.6.26 22:15:48

PC:kin minulla on – Mac mini.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   16.6.26 22:23:00

Mulla on omassa instagramissani ollut kuvia jo moneen kertaan niistä meidän pihan kantarelleista, ekat minipienet alut näkyi jo 27.5. mikä on ennätysaikaisin mulle. Nyt ne on jo kivasti kerättävän kokoisia ja napakoita kantsuja. Monena vuonna syönyt juhannuksena ekat siitä paikasta. Kaikissa munkaan paikoissa ei vielä olen noussut, mutta tuolla on. Tampereella sijaitsee.
Ja sieniryhmissä monikin jo laittanut kantarellikuvia tässä viimeisten viikon aikana :) Ei kannata viisastella jos ei tiedä mistä puhuu ;)

Tosiaan, männynherkkutatteja ja herkkutatteja on niitäkin jo löytynyt toista viikkoa. Toki vasta yksittäisiä, mutta on kuitenkin. Myös koivunkantosieniä on moni löytänyt viimeisen viikon aikana.

Herkkusieniä on niitäkin noussut, löysin itsekin mutta koiranpissapaikasta valitettavasti.

Lähettäjä: Apua 
Päivämäärä:   16.6.26 22:23:40

Ostan jotain herkkuja ja sitten teen varmaan jonkun kivan päivälenkin koirien kanssa ja sitten illalla lähden yöttömään yöhön koirien kanssa vielä. Jonnekin rannalle tai metsään tai kullaniitylle talsimaan :D tai katsomaan ainakin auringonlaskun ja haahuilemaan iltahämärään. En jaksanut tänä vuonna juhlia juhannusta, ilmoitin kavereille etten lähde mukaan mökille vaan jään kotiin. Tavoitteena rentoutua täysin ja levätä kunnolla.

Päivämäärä:   16.6.26 22:24:18

>koirien kanssa

XD

Lähettäjä: AntiCIS 
Päivämäärä:   16.6.26 22:25:01

Meen hirsipuuhun.

Lähettäjä: Pieras 
Päivämäärä:   16.6.26 22:25:39

Mitä vi..tun kantsuja????????

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   16.6.26 22:26:16

Konsertissa ja hevoshommissa.

Lähettäjä~*~ 
Päivämäärä:   16.6.26 22:30:57

Ensimmäistä kertaa 15 vuoteen vapaalla juhannuksena. Juon lonkeroa, ehkä viiniä, pelaan totoa ja seuraan raveja, joku päivä katson Tuulen Viemää kuten aina juhannuksena.

Päivämäärä:   16.6.26 22:31:53

Heinää varmaan

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.6.26 23:03:33

Lähdetään lasten ja miehen kanssa minun lapsuuden perheen luokse ja mökille. Savustetaan kalaa, uidaan ja saunotaan. Jotain urheiluhommia varmaan myös, osa käy lenkillä, pitkällä uintilenkillä, ehkä pelataan sulkapalloa.

Päivämäärä:   17.6.26 01:42:33

Eilen tulin koiran kanssa vuokramökille ja ollaan ensi viikkokin. Ihana mökki ja rantasauna, iso vesistö ja ei ihan liki ole naapreita. Isolle kirkolle ja kauppaan 38km. Naatitaan ja erakoidutaan kahestaan :-) Sähköt on ja vesi tulee saunalle kaivosta pumpulla, kompostoiva ulkohuussi. Vene käytössä, on telillä ja vinssi ei tarvi selkä vääränä repiä rannalle. Ei ole pelkoa että joku tuttava saatikka suklainen tänne tupsahtaisi. Ainoat isot yllätysvieraat voisi olla poro, hirvi, susi, karhu :-D

Päivämäärä:   17.6.26 01:48:01

Huutista hullulle koiranaiselle. XD

Päivämäärä:   17.6.26 10:25:43

Meen varmaan päivällä tallille hoitamaan hevostani ja käyn ratsastamassa. Kotona pihasauna lämpiää, teen saunavihdan ja poimin niittykukkakimpun ja tietenkin lippu salkoon. Saunotaan, tehdään hyvää ruokaa ja otetaan rennosti.
Juhannuspäivänä mennään ehkä mökille.

Lähettäjä: mrs Smith 
Päivämäärä:   17.6.26 10:34:29

Powerparkiin :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.6.26 11:02:36

Vietän aikaa läheisten kanssa, käyn ehkä rannassa kävelyllä ja koitan muutenkin nauttia kesästä. Sekä syödä vähän herkummin.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   17.6.26 11:05:18

Saunomista ja grillausta, hevosten hoitoa, raveja telkkarista ja Kokemäen juhannusravit.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.