|
Lähettäjä: B
Päivämäärä: 16.6.26 14:44:25
Myin torissa kankaisen lastentarvikkeen joka oli meille ostettu uutena ja pesty kaksi kertaa. Käytöstä poistin kaksi viikkoa sitten jolloin pesin pesukoneessa hajisteettomalla omo colorilla. Hinta oli edullinen koska kyseessä oli halvempi merkkinen ja ostaja tinki vielä vähän siitä. Kävi hakemassa tuotteen mutta puolessa tunnissa sain viestiä että tuo tuotteen takaisin ja haluaisi perua kaupat koska tuotteessa oli homepilkkuja osassa X . Suostuin vaikka olin hyvin epäuskoinen että näin olisi. Hän toi tuotteen , minä annoin rahan ja menin sisälleen katsomaan mikä vika siinä oikein on. En löytänyt pilkun pilkkua mistään! Täysin puhdasta valkoista kangasta! Ostaja kertoi aika tarkoin missä oli pilkut nähnyt mutta missään valkoisessa osassa sellaisia ei löytynyt. Mainitsi vielä kohdan tuoksuvan erilaiselta mutta sitäkään en mistään havainnut. Uutena tuote tuoksui hieman "teolliselta" joten pesin sen ennen käyttöönottoa enkä sitä hajua ole itse havainnut. Pari kaveriakin on tutkinut tuotetta ja sama johtopäätös kanssani.
Saan tuotteen myytyä uudelleen kyllä mutta vähän.ihmetyttää ja kiinnostaa mikä juttu tää nyt oli ja mitä ihmeen pilkkuja ostaja näki tai miksi keksi sellaista?
|