Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko seksi toisen kanssa AINA väärin?

Lähettäjä: Tonttu 
Päivämäärä:   15.6.26 22:28:18

Ajauduin tilanteeseen, että harrastin seksiä hyvän miespuolisen ystäväni kanssa, hän on lohduttanut minua suuressa surussani. Ollut vertaistukena.
En aio kertoa tästä puolisolleni koska en näe mitään syytä tähän. Hän tietää kuinka läheinen tämä toinen mies minulle on, mitä väliä siis seksillä. Miksi seksi on aina se pahin asia?

Re: Onko seksi toisen kanssa AINA väärin?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.6.26 22:28:49

On.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.6.26 22:29:03

N=H

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   15.6.26 22:45:56

Miksi petit puolisoasi?

On todellakin väärin harrastaa seksiä toisen miehen kanssa

Ai että minä vihaan kaikkia niitä naisia (ja miehiäkin) jotka pettää omaa seurustelukumppaniaan

Miksi pitää pettää?

Ihan sama vaikka se mies olisi kuinka sinun hyvä kaveri taikka ystävä niin pettäminen on aina väärin

Tai no jokaisen oma asiahan se on jos haluaa pettää eikä halua siitä kertoa omalle puolisolleen

Väärin se silti on

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   15.6.26 22:52:17

En tiedä teidän suhteenne pelisäännöistä, mutta meillä tuo olisi väärin. Et ole puolisollesi kertonut tätä ja jos asiaa ei voi kertoa ja salailet sitä, niin tiedät varmaan itsekin toimineesi väärin.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   15.6.26 23:01:36

Kyllä, ehdottomasti ja yksiselitteisesti väärin. Ellei ole sovittu, että saa panna muita.

Kysyt miksi seksi on pahin asia. Noh, ei se välttämättä olekaan. pahinta on se, jos parisuhteessa on ihastunut toiseen ja ruokkii tätä ihastusta viettämällä toisen kanssa aikaa ja harrastamalla vielä seksiäkin.

Lähettäjä: Huomenna 
Päivämäärä:   15.6.26 23:04:44

Seksi ei ongelma, valehtelu on. Suhteissa on aina kysymys siitä mitä on sovittu, ei oletettu.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   15.6.26 23:23:25

Seksi toisen kanssa on väärin, jos se toinen osapuoli ei ole siihen halukas.

Puolisoa kohtaan on väärin johtaa häntä harhaan ylläpitämällä valheellista käsitystä suhteen muodosta.

"En aio kertoa tästä puolisolleni koska en näe mitään syytä tähän. "
-Eli ylenkatsot täysin puolisosi oikeutta muodostaa oma mielipiteensä siitä millaisessa suhteessa hän haluaa olla osapuolena ja huijaat häntä omaksi eduksesi antamalla ymmärtää keskinäisen suhteenne olevan jotain muuta kuin se on. Olet todella itsekeskeinen ja totaalisen piittamaton puolisosi näkökulmasta. Aloituksesta ei käy ilmi miksi ylipäätään olet parisuhteessa ihmisen kanssa, jota halveksut noin avoimesti, mutta mitä ilmeisimmin jotain hyötyä koet suhteesta sinulle olevan, kun haluat sitä epärehelliseltä pohjalta ylläpitää.

Lähettäjä: Aivan 
Päivämäärä:   15.6.26 23:37:47

Sun mies luottaa suhun silti, että sun paras ystävä on mies. Meni vihkoon.

Sun paras ystävä näki mahdollisuuden seksille koska olet haavoittuneessa tilassa. Meni vielä enemmän vihkoon.

Mene hoitoon. Ammattilaiselle.

Lähettäjä: Mnf 
Päivämäärä:   15.6.26 23:47:41

"Miksi seksi on aina se pahin asia?"
Voisiko vaikka olla siksi että se on se oleellisin asia mikä erottaa ystävyydestä?
Onko valehtelu väärin? Onko väärin kusettaa taloudellisesti? Onko nyt niin paha jos vähän huitasee? Onko väärin kertoa toisen asiat eteenpäin
Venytä vaan rajoja äläkä suutu kun toinenkin tekee niin.
Mitä väliä millään on loppujen lopuksi?

Lähettäjä: Hellä 
Päivämäärä:   15.6.26 23:55:12

Sinä petit puolisoasi toisen miehen kanssa. Sen lisäksi petät puolisoasi joka ikinen päivä, mikä kuluu, kun et kerro asiasta. Miehesi elää tahtomattaan valheessa.

Lähettäjä: kwjj 
Päivämäärä:   16.6.26 00:05:54

Tehän olette vain ystäviä :)

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   16.6.26 00:10:37

Jos mies kerran tietää, miten läheisiä olette ja seksillä ei ole väliä, miksi et voisi kertoa hänelle?

Lähettäjä: Linnea 
Päivämäärä:   16.6.26 00:46:07

On tietenkin väärin, pettämistä. Mikä siinä on epäselvää. Sitten eri asia jos avoin suhde, mutta nyt ei niin taida olla.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   16.6.26 00:52:36

Ei se mitään ystävyyttä ole, jos on seksuaalista kemiaa. Mulla on miespuolisia ystäviä enkä todellakaan halua seksiä heidän kanssaan :D

Päivämäärä:   16.6.26 02:22:31

Eli sulle ois ihan sama jos puolisosi harrastaisi seksiä toisten kanssa?

Miksi ylipäänsä olet parisuhteessa?

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   16.6.26 06:29:41

Ei tietenkään aina. Ainoastaan siinä tapauksessa että miehesi olisi se joka sitä harrastaa.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   16.6.26 09:27:49

Kuka on niin tyhmä että pilaa hyvän ystävyyssuhteen seksillä? Olet aloittaja ihan taulapää.

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   16.6.26 09:35:56

" Onko seksi toisen kanssa AINA väärin?"

On, mutta ei niin väärin kuin itsensä kanssa.

Päivämäärä:   16.6.26 09:38:12

Minä en ainakaan halua tehdä puolisolleni sitä mitä en haluaisi tehtävän itsellenikään eli pettää.

Lähettäjä: Tonttu 
Päivämäärä:   16.6.26 09:50:40

Niin, en tiedä mitä siinä tapahtui. Näimme pitkästä aikaa ystäväni kanssa, hän asuu toisella puolen Suomea. Lohdutushalaus johti seksiin. En silti koe, että ystävyys olisi tästä pilalle mennyt. Tai parisuhteeni. En valehtele, jätän vain kertomatta osan. En ymmärrä miksi hyvä ja onnellinen parisuhde pitäisi kaataa tuon takia.

Päivämäärä:   16.6.26 10:09:01

0/5

Lähettäjä: :/ 
Päivämäärä:   16.6.26 10:32:39

Tuo on täysimääräistä pettämistä emotionaalisella ja fyysisellä tasolla.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   16.6.26 11:07:37

Ei tästä ystävyys mene pilalle…. Nyt on tosihuono provo tämä.

Päivämäärä:   16.6.26 11:12:35

Hyvä ja onnellinen parisuhde :DD

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   16.6.26 12:29:33

Aloittaja : Jos sinulla olisi hyvä ja onnellinen parisuhde, niin et silloin pettäisi omaa puolisoasi, jonkun hyvän miespuoleisen ystävän / kaverin kanssa

Pakko sanoa, että älä valehtele

On niin, että sinun parisuhteesi ei ole hyvä, eikä onnellinen, kun olet ajautunut pettämään

Hyvässä ja onnellisessa parisuhteessa (kuten esimerkiksi minulla on) ei tarvitse pettää

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   16.6.26 13:03:51

"En ymmärrä miksi hyvä ja onnellinen parisuhde pitäisi kaataa tuon takia."

-jos parisuhteesi on hyvä ja onnellinen myös puolisosi mielestä sellaisena, että sinä saatat välillä harrastaa ystävänkin kanssa seksiä, niin sehän ei silloin kaadu yhtään mihinkään kertomalla avoimesti tapahtuneesta. Kun tunnistat itse tarpeen jättää kertomatta, niin silloin tiedät itsekin, ettei parisuhteesi ole onnellinen nykyisellään molempien osapuolten mielestä. Tiedon panttaamisella vain manipuloit kumppanisi käytöstä.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   16.6.26 13:11:54

Minä asuin miehen kans jota ei seksi kiinnostanu edes joka kuukausi. Baarissa kyllä flirttaili naisille ja oli mulle töykeä. Yli vuoden nukuin sohvalla kun kuorsas niin kovaa. Lopussa kävi niin että kävin yksin viihteellä sen mitä kävin ja tutustuin siellä yhteen mieheen. Kolmannella tapaamisella harrastettiin sitten seksiä ja mies oli erittäin huomaavainen ja hyvä sängyssä. Tajusin ettei minussa ole mitään vikaa, sellaista etten jollekki kelpaisi. Itseluottamukseni tämä ns. puoliso oli romuttanut jo aikoja sitten. Muutin pois kun älysin että elämäni on paljon parempaa ilman tätä ns. puolisoa. Muutin pois niin puoli vuotta tämä ns. puoliso itki perään. Ois pitäny häipyä jo paljon aiemmin mutta luulin että kun minä muutun, olen enempi sitä tai tätä niin seksiä on. En ikinä ole katunut mitä tein, en pettänyt ketään mielestäni.

Lähettäjä: Joy 
Päivämäärä:   16.6.26 15:19:13

Se ei ole väärin silloin jos siitä on yhdessä sovittu.

Teillä on valheellisesti onnellinen suhde tällä hetkellä:)

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   16.6.26 15:26:06

Minkä takia naiset aina "ajautuvat tilanteeseen" jossa harrastavat seksiä ulkopuolisen kanssa, tai "joutuvat vietellyiksi" tjsp. kun taas miehille vastaava seksin harrastaminen on aina täysin tietoinen (ja sikamainen) valinta?

Lähettäjä: Jone 
Päivämäärä:   16.6.26 15:36:21

Jos mies pettää, niin se sika pitää jättää. Jos taas nainen pettää, niin se on miehen ja huonon parisuhteen syy, että tilanne on siihen ajautunut.

Päivämäärä:   16.6.26 15:37:59

No lopettakaa se uhriutuva lässytys. Pettävä nainen on myös sika. Jos ei kumppani riitä, pitää erota.

Päivämäärä:   16.6.26 16:03:19

"Minkä takia naiset aina "ajautuvat tilanteeseen" jossa harrastavat seksiä ulkopuolisen kanssa, tai "joutuvat vietellyiksi" tjsp. kun taas miehille vastaava seksin harrastaminen on aina täysin tietoinen (ja sikamainen) valinta?"

Kyllähän jokainen pettäjä sukupuolesta riippumatta itselleen selittää tilanteen niin, että silleen nyt vaan pääsi käymään...

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   16.6.26 16:33:42

No kyllähän me kaikki tiedämme että jos Jakke väittäisi kirkkain silmin "ajautuneensa tilanteeseen" jossa petti harrasteryhmän Pirkon kanssa, niin kaikki nauraisivat räkäisesti että mihin vttuun sä muka "ajauduit", sähän panit sitä ja that's it.

Päivämäärä:   16.6.26 16:45:04

Ketään, jonka parisuhde on kunnossa, ei "ajaudu" mihinkään epämääräisiin tilanteisiin tai kohtaamisiin jotka johtaa seksiin kolmannen osapuolen kanssa.

Oli kyseessä mies tai nainen, joka tapauksessa sikamaista käytöstä pettäminen ja aina väärin toista kohtaan, jos siitä ei erikseen ole sovittu että on ok.

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   16.6.26 21:32:52

Kerrankin baarissa tämä mun ns. kumppani iski silmänsä johonki naiseen. Tanssivat pitkän aikaa. Tämä nainen oli äitinsä ja äidin puolison kans siellä baarissa. Siellä ne neljästään istui samassa pöydässä. Vietin iltani itekki jonku kans tanssimalla välillä mutta pääosin olin yksin tiskillä. Loppuillasta menin sanomaan näille että hei lähtäänkö kotiin ei täällä oo enää mitään. Ilmeet oli uskomattomat, ne kolme varmaan luuli että tämä mun ns. puoliso on vapaa mies. Mies veti herneet nekkuun ja häipy taksilla kotiin. Mulla lähinnä nauratti, tiesin jo tämän miehen miehisyyden ja sitä ei sitte vyön alla ollukkaan. Liekkö oli kokonaan impotentti. Monet kerrat kävi niin että flirttaili muille ja tanssitti muita. Viimeinen vuosi varmaan käytiin viihteellä erikseen, ihan sama mitä siellä on ns. puoliso tehny. Hurmannut ja flirttailu minkä kerkeää mutta en usko että kenenkään sänkyyn on menny. Kun ei vehkeet toimi niin ei toimi. Olin nuori ja typerä, nyt jos joku mies tekis mitään pientäkään mikä viittaa samanlaiseen käytökseen niin suhde loppuu välittömästi. Ja jos ei seksiä ole riittävästi niin kaikki loppuu samantien. Enkä ollu mikään lihava nalkuttava akka tai ylettömän mustasukkanen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.