Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hampaiden valkaisu kotona

Lähettäjä: Tuhma 
Päivämäärä:   15.6.26 21:31:58

Onko suosituksia? En ole hammaslääkäriin menossa joten ei vinkkejä siihen

Kokemuksia esim iwhite serumista tai crestin liuskoista? Tai joku muu? Luulisi että nuo olisi 10 vuodessa vähän kehittyneet? (Olen viimeksi 10v sitten jotain liuskoja käyttänyt)

Re: Hampaiden valkaisu kotona

Lähettäjä: 123 
Päivämäärä:   15.6.26 22:38:04

En kyllä vaalentaisi kotona itse. Pitäähän ennen valkaisua kuitenkin poistattaa hammaskivi, niin samallahan se suuhygienisti tekee vaalennuksenkin. Jos hinta on este, niin kannattaa muistaa, että halpa ja hyvä on kaksi eri tuotetta. Jos hampaissa on vain tummentumia, niin suuhygienisti saa hampaat vaalenemaan jo ihan soodalla tai pastapuhdistuksella. Hammasluu todella huonosti vaalenee edes suuhygienistin käsittelyssä, joten kotona ei kyllä kannata alkaa leikkimään. Menee vaan hammaskiille pilalle.

Lähettäjä: ZiZi 
Päivämäärä:   15.6.26 22:49:20

Crestin liuskat parhaat jos niihin pääsee käsiksi eli joku tuo USA.sta. Niitä ei myydä EU.ssa kun sisältävät 14% vetyperoksidia ja täällä raja on 0.1% nykyään. Mikä tekee kaikista sallituista tuotteista aika tehottomia hammaslääkärin valkaisuun verrattuna.

Mä ostan työmatkalta USA.sta näitä, tulee tosi hyvät ja ei kuluta hampaita. Olen vuosia maltillisesti valkaissut näillä ja säännöllisesti käyn hammaskiven poistossa.

Yllättävän monta sivustoa näyttää Suomeen myyvän Crestin tuotetta, mutta suhtautuisin varauksella niin tuotteiden alkuperään kuin luottokortin tietojen luovuttamiseen.

Lähettäjä: lissu 
Päivämäärä:   15.6.26 23:09:38

Tilasin crestin liuskoja verkkokaupasta, en ole kylläkään vielä niitä käyttänyt ja Klarna laskulla maksoin.

Lähettäjä: Linnea 
Päivämäärä:   16.6.26 00:47:55

En vaalentaisi kotona mistään hinnasta, helposti saa hampaat pilalle lopullisesti tai luonnottoman valkeaksi.

Lähettäjä: Senni 
Päivämäärä:   16.6.26 07:57:37

Tilatuilla crestin liuskoilla vaalensin kymmenen vuotta sitten, ei mennyt hampaat pilalle ja tuli kyllä upean valkoiset! Sen jälkeen olen paria Suomesta ostettua käyttänyt mutta vaikutus ollut tasan nolla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.