Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko moraalisesti väärin viest. omalle miehelle

Lähettäjä: Nimimerkillä? 
Päivämäärä:   15.6.26 16:44:04

Olen kai perusluonteeltani mustasukkaista sorttia. Olen yhden pidemmän suhteen pilannut mustasukkaisella käytökselläni ja nykyinen suhde on nykyään enemmän ja enemmän koetuksella mustasukkaisuuteni takia. Olen kyllä oppinut virheistäni ja koitan opetella pois tästä mustasukkaisuudesta, mutta nyt on taas kausi, että epäilen miestä ja se kiristää välejämme todella paljon. En voi puhua tunteistani miehen kanssa koska hän suuttuu ja loukkaantuu heti.

Sain yhden sivun kautta vähän sattumaltakin tietooni miehen kik nimimerkin. Viestittelee hyvin intensiivisesti kikin kautta. Omien sanojensa mukaan vain viestittelee eikä ole ketään tapaamassa oikeassa elämässä joten minulla ei ole syytä olla mustasukkainen. Tämänhän pitäisi olla ihan ok, saahan sitä viestitellä kenen kanssa vain eikä se ole minulta pois. Silti minuata tuntuu pahalta kun olen nähnyt sivusilmällä pitkät viestit missä on eri sydämiä, liekkejä ymv. Minulle mies kommunikoi lähinnä 1-2 sanan viesteillä käyttämättå mitään emojia. Toki sitä kaikki ovat varmasti vieraille kohteliaampia mitä läheisimmille ihmisille ja liioittelevat helposti. Jotenkin tämä kik asia on alkanut hiertää minua hyvin pahasti.

Mies suuttuu ja loukkaantuu jos kysyn minkälaisten ihmisten kanssa viestittelee kikissä ja kirjoitteleeko useammankin kanssa. Hänestä ei saa mitään muuta irti kuin haukkuu minut vainoharhaiseksi ja kysyy eikö hänellä saa olla mitään muita ihmisiä elämässään minun lisäkseni. Koko kikistä kysymisestä tulee vain ihan kamala riita, kun mies suuttuu heti.

Olen aikaisemminkin pohtinut pitäisikö alkaa kirjoittelemaan miehelle nimimerkin suojissa kikissä. Hylkäsin ajatuksen, koska onhan se nyt aika ala-arvoinen temppu ja osoittaa vain sen etten luota mieheen yhtään. Toisaalta en oikeasti tällä hetkellä luotakkaan. Kuka ottaa työmatkalle mukaan erektiolääkkeitä tarkoituksella ja jos hänellä ei olisi salattavaa niin ei ehkä suuttuisi ja menisi heti puolustuskannalle jos kysyn kenen kanssa kikissä viestittelee. Toisaalta joku ääni päässä kilkattaa, että olen vain perusluonteeltani mustasukkainen ja paisuttelen näitä asioita päässäni.

Toisaalta saisin mielenrauhan jos tietäisin miehen viestittelevän ihan asiallisesti ja ”kaveri tasolla” kikissä ja suhteemme paranisi, kun en olisi niin takakireä.

Joten mitä tekisitte tilanteessani? Rikkoisitteko miehen luottamuksen ja alkaisitte viestittelemään hänelle ”tuntemattomana”?

Re: Onko moraalisesti väärin viest. omalle miehelle

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.6.26 16:48:22

Onnea, olette ansainneet toisenne <3

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   15.6.26 16:48:42

No eikö tuossa vaiheessa ole parempi pistää lusikat jakoon ja jatkaa molemmat eri reiteille. Jeesus mitä touhua molemmilta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.6.26 16:48:46

En alkaisi, mutta jättäisin miehen. En haluaisi tuollaista parisuhdetta. Hyvä että olet alkanut työstämään omaa ongelmaasi, se on ainoa mahdollisuus muuttua.

Päivämäärä:   15.6.26 16:57:27

Välillä onnistunkin työntämään nämä mustasukkaiset ajatukset sivuun ja pystyn elämään tyytyväisenä miehen kanssa. Sitten tulee taas tällaisia kausi jolloin minusta tuntuu, että olen musstasukkainen ja se saa oman oloni kireäksi ja onnettomaksi. Kuten nyt, että epäilen miehen touhuavan selkäni takana asioita mitä ei minulle myönnä tai kerro.

En haluaisi taas erota siksi, että minä olen kohtuuttoman mustasukkainen enkä osaa muuttaa omaa ajatusmaailmaani vaikka mies ei ole antanut mitään todellista syytä mustasukkaisuudelle. Oma mielikuvitukseni lähtee näissä asioissa edelleen helposti laukalle.

Päivämäärä:   15.6.26 17:04:03

Ei ole moraalisesti oikein, etkä tule hyötymään siitä mitään. Eroa ja hae apua.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   15.6.26 17:08:37

"Viestittelee hyvin intensiivisesti kikin kautta. Omien sanojensa mukaan vain viestittelee eikä ole ketään tapaamassa oikeassa elämässä joten minulla ei ole syytä olla mustasukkainen."

"Minulle mies kommunikoi lähinnä 1-2 sanan viesteillä käyttämättå mitään emojia."

Entä millainen parisuhteenne on viestittelyn ulkopuolella? Huomioitteko te toisianne, vietättekö te aikaa yhdessä, mistä te puhutteko? Onko hellyyttä, seksiä?

Päivämäärä:   15.6.26 17:08:45

Ja jos jollain on hyviä vinkkejä miten päästä yli näistä övereistä mustasukkaisuuskohtauksista niin kiitos!
Olen rypenyt samoissa tunnelmissa esim silloin kun mies lähentyi huomattavasti nuoremman työkaverin kanssa. Kävivät joka päivä elokuvissa, kahvilla, etsimässä naiselle sisustustavaraa tai vaatteita milloin mistäkin kaupungista. Lomilta tuotiin aina puolin ja toisin ylenpalttisia tuliaisia jne ja normaalisti miestä ei saa mihinkään kauppaan kun se on niin tylsää ja kamalaa. Mutta tälle naiselle kierretiin monet kerrat etsimässä tuliaisia ties monestako kaupasta. Tuollakin kerralla mustasukkaisuuteni oli turhaa ja noin vuosi tätä kesti kunnes tämä nainen alkoi seurustella. Mieheni ei voinut sietää tätä naisen seurustelukumppania silmissään joten eivät enää nähneet kuin töissä.

Päivämäärä:   15.6.26 17:15:08

No vastasitkin jo kysymykseen...

Päivämäärä:   15.6.26 17:19:21

Käyttääkö joku kikkiä vielä vuonna 2026..

No joka tapauksessa itse kyllä testaisin. En tiedä nimittäin ketään kuka sitä sovellusta käyttäisi ellei halua pysyä anona. Eli seksipalveluita, seksipalveluiden ostajia ja pedareita kuljeksii siellä paljon.

Päivämäärä:   15.6.26 17:19:59

Hyvä anonyymi sovellus.

Lähettäjä: siis 
Päivämäärä:   15.6.26 17:22:04

Siis miehesi ottanut työmatkalle mukaan erektiolääkettä ja sinä kuvittelet olevasi turhaan mustis....Ja jos mies hengaa päivittäin jonkun naisen kanssa ja tämä hengaus loppuu kuin seinään kun nainen alkaa seurustella, niin, ööö, se kertoo jo jotain kanssa...

Päivämäärä:   15.6.26 17:22:43

Ja sitten kun aloittaja saat sydämiä ja liekkejä pursuavia viestejä mieheltäsi anonyymisti, mutta hän ei edelleenkään kiinnitä mitään huomiota sinuun tosielämässä? Mitä sitten tapahtuu?

Lähettäjä: D 
Päivämäärä:   15.6.26 17:22:56

En tiedä mikä tuo kik on mutta jos siellä mies kirjottelee naisille ja käyttää nuita emojeja niin minä kyllä häipysin. Sais ihan rauhassa emotella kelle haluaa ja mitä haluaa. Ja voisimpa ite kans mennä sinne kik ja kokeilla mitä se mies siellä vastais kerran siellä anonyymejä käsittääkseni ollaan.

Päivämäärä:   15.6.26 17:30:14

Eikö nuo erektiolääkkeet työmatkalla kerro kaiken tarvittavan?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   15.6.26 17:36:32

Mikäli ette ole sopineet avoimesta suhteesta, ei tuo ole mitään "turhaa mustasukkaisuutta", miehesihän pettää sinua. Eikä aio lopettaa. Mieti, mitä tällä tiedolla haluat tehdä?

Lähettäjä: j 
Päivämäärä:   15.6.26 17:38:28

Oletko sinä nyt tosissasi? Mies ei ilmiselvästi sinusta piittaa, jos ei sinun kanssasi lähde ostoksille yhteiseen(?) kotiinne, mutta kulkee ostoksilla jonkun toisen kanssa.
Ei sinun mustasukkaisuutesi ole tässä ongelma vaan se, että sinä et arvosta itseäsi - eikä mieskään - kun et vaadi samanlaista kohtelua sinua kohtaan.

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   15.6.26 17:42:57

Hyvä tarina, haluan lisää!

Päivämäärä:   15.6.26 17:43:16

Ei kun aloittaja on täysin tyytyväinen harmaaseen arkeen, jossa saa vetää vastentahtoista miestä perässään ja parhaanakin päivänä jää vain tylysti huomiotta. Niin kauan kuin mies ei osoita tuon enempää huomiota kenellekään muullekaan.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   15.6.26 17:43:47

Porvoossa taas sattuu ja tapahtuu mustiksille.

Lähettäjä: siis 
Päivämäärä:   15.6.26 17:50:11

Jos olisin aloittaja niin viestittelisin siellä kikissä sen kanssa ja sopisin tapaamisen johonkin ja menisin sinne ja sitten ihmettelisin suureen ääneen kun näkisinkin miehen siellä "sattumalta", että mitäs sä täällä teet kun sun piti olla töissä/kaverilla tms.... :D

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   15.6.26 17:53:16

No jos et ole valmis tekemään tuollaisin tiedoin päätöstä miehen sopimattomasta viestittelystä ja varsinkin sinulle raivoamisesta ja kommunikoimattomuudesta niin hyvä idea on kirjoittaa nimimerkillä hänelle ! Ainakin näet ovatko ne liekkiviestit asiallisia ja "kaveripohjaisia".

Päivämäärä:   15.6.26 17:57:27

Ja kun se huomio vieraille naisille onkin puhtaasti kaverillista, mutta silti sitä, mitä aloittaja haluaisi itselleen? Mitä sitten?

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   15.6.26 17:59:19

Siis, sinulle on ok, että miehesi viestittelee jossain kik-sovelluksessa toisten naisten kanssa?

Jos olette siis seurustelusuhteessa, niin tämäkö on siis sinulle ok?

Itse en katsoisi päivääkään sellaista miestä, joka viestittelee toisten naisten kanssa, oli kyseessä sitten kik-sovellus tai joku muu

Jätä tuollainen mies (tai no omapahan on ongelmasi)

Päivämäärä:   15.6.26 17:59:56

Miks ihmeessä olet hänen kanssa :DDDDDDDDDDD Yks elämä ja käytetään tämmöseen pelleilyyn

Päivämäärä:   15.6.26 18:01:04

Voitko toistaa Kik-sovelluksen vielä kerran.

Lähettäjä: Hellä 
Päivämäärä:   15.6.26 18:02:56

"Omien sanojensa mukaan vain viestittelee eikä ole ketään tapaamassa oikeassa elämässä joten minulla ei ole syytä olla mustasukkainen. Tämänhän pitäisi olla ihan ok, saahan sitä viestitellä kenen kanssa vain eikä se ole minulta pois"

Ei se ole ok, että mies viestittelee muiden naisten kanssa. Jos hän tekee niin, hän ei kunnioita omaa naistaan. Et toki voi kieltää sitä käytöstä, muttei sinun tarvitse sitä hyväksyäkään. Silloin vaihdetaan sellaiseen mieheen, joka kunnioittaa eikä virittele mitään toisten naisten kanssa.

Oletko taas yksi sellainen läheisriippuvainen kynnysmatto, joka ei uskalla lähteä suhteesta? Sinun suhteessa näyttää kaikki olevan päälaellaan, pelkkiä red flageja koko ukko täynnä. Minkä ihmeen takia katsot tuollaista menoa?!

Lähettäjä: huh huh 
Päivämäärä:   15.6.26 18:50:35

No siinä on kyllä taas oikein vakka kantensa valinnut. Huoh.

Lähettäjä: kwöö 
Päivämäärä:   15.6.26 20:02:09

"Jos olisin aloittaja niin viestittelisin siellä kikissä sen kanssa ja sopisin tapaamisen johonkin ja menisin sinne ja sitten ihmettelisin suureen ääneen kun näkisinkin miehen siellä "sattumalta", että mitäs sä täällä teet kun sun piti olla töissä/kaverilla tms.... :D"

Ja sitten se mies olisi aivan hädissään, kun pelkää unelmiensa naisen tulevan paikalle ja paljastuvansa tyttikselle, että pyörittää muita naisia ja sille uudelle unelmalle, että onkin varattu :D

Jos olet jo päättänyt että haluat kokeilla viestitellä poikkiksellesi, niin anna mennä vain. Ihan vain, jotta saisit testata, onko ne viestittelyt täysin turhia ja tyhjänpäiväisiä, jotka ei koskaan johda mihinkään, vai onko mies koko ajan kehittämässä/pyörittämässä jotain sinun selkäsi takana.

Minkä ikäisiä olette ja kauanko aiempi pitkä suhteesi kesti. Vaikutatte joltain 14-15-vuotiailta ja se pitkä suhdekin varmasti kesti melkein 3 kk...

Mustasukkaiset ovat siitä rasittavia, että pohjaavat mustasukkaisuutensa omaan epävarmuuteensa ja siihen, että itse kyllä pettäisivät heti tilanteen tullen. Ei kukaan sellaista jaksa ja poikkiksesi suuttuu ihan aiheesta aina kun alat jotain vinkua mustasukkaisuuksissasi.

Lähettäjä: .g. 
Päivämäärä:   16.6.26 13:23:06

Mihin päädyit?

Päivämäärä:   16.6.26 18:39:04

Et ole aiheetta mustasukkainen vaan olet miehelke vanha tiskirätti, jota voi kohdella miten vain. Terveellä tapaa mustasukkainen nainen ei anna kohdella itseään noin vaan jättää miehen heti.

Lähettäjä: — 
Päivämäärä:   16.6.26 18:52:33

Jos ei ole luottamusta, ei ole suhdetta. Eli jos et luota ei oikea tapa ole alkaa testailemaan puolisoa. Suora keskustelu. Jos se ei onnistu, niin kantapäät vastakkain ja eri suuntiin.

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   16.6.26 19:27:18

En lähtisi viestittelemään missään sovelluksessa, mutta päättäisin tuon suhteen.

Lähettäjä: × 
Päivämäärä:   17.6.26 01:01:57

No en laittais paukkuja enää tuommoiseen "mieheen", voisin kyllä kirjoitella mutta ihan muitten ukkojen kanssa, ilokseni.

Päivämäärä:   17.6.26 02:22:14

"Kuka ottaa työmatkalle mukaan erektiolääkkeitä tarkoituksella ja jos hänellä ei olisi salattavaa niin ei ehkä suuttuisi ja menisi heti puolustuskannalle jos kysyn kenen kanssa kikissä viestittelee."

Todennäköisesti et ole turhaan mustasukkainen. Sinuna ottaisin asian keskusteluun ja niin, että aikaa siihen on. Kumpikaan ei poistu paikalta ennenkuin hiertäviä asioita on selvitetty. Tai jos poistuu niin lähtee sitten viimeisen kerran. Ette te noinkaan voi jatkaa tai ehkä mies voi, mutta sinä hajotat pääsi tässä touhussa ennen pitkää.

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   17.6.26 02:49:48

Viestittelisin! Ja sopisin tapaamisen missä olisinkii ite sattumalta.
Miksi erektiolääkkeet työmatkalla?

Päivämäärä:   17.6.26 09:06:36

Todellakin viestittelisin ja sopisin tapaamisen ja sitten eroaisin. Ei kukaan aikuinen ihminen käytä kikkiä ellei sitten halua pysyä anonyyminä ja tehdä jotain hämäräperäistä. Aloittaja haloo, mies pettää (tai ainakin yrittää) ihan satasella! Ei ole todellakaan normaalia käytöstä

Lähettäjä: löeö 
Päivämäärä:   17.6.26 13:03:03

Miksi se mies ylipäätään käyttää erektiolääkkeitä? Onko tumputtanut itsensä tunnottomaksi, huonokuntoinen, alkoholisti, huumepoitsu, käyttää mielialalääkkeitä, vai mikä?

Kik:iä käytetään anonyymiin viestittelyyn ja siellä kai voi lähettää kuviakin. En itse sitä käytä, mutta deittisovelluksessa miehet usein laittaa jo ekaan viestiinsä "kik _nimimerkki_". Eli haluavat jatkaa viestittelyä kikissä, jostain syystä. Eivät kerro itsestään mitään, antavat vain kik-nimimerkkinsä. Eli kai sitä käytetään aika paljonkin, eikä ole mikään teinien juttu. Mutta lähinnä seuraa etsivien miesten juttu.

Minä ehkä lataisin sovelluksen ja viestittelisin miehen kanssa nähdäkseni, viestitteleekö huvikseen, eli onko sellaista tyhjänpäiväistä, vai onko tarkoituksena saada tyttöjä.

Jos jälkimmäinen, niin sopisin tapaamisen julkiselle paikalle ja menisin sinne sitten sattumalta ihmettelemään, että "Ai säkin oot täällä". En siis siinä vaiheessa vielä kertoisi olleeni viestien takana. Haluaisin nähdä, viestitteleekö mies tuossa vaiheessa tyttöselle, että "perutaan sittenkin treffit, tuli muuta", eli ei halua tyttösen näkevän hänen olevan varattu ja sinun näkevän, että hän oli sopinut treffit jonkun tyttösen kanssa.

Sitten pitäisin asian vielä jonkin aikaa salassa ja katsoisin, että miten mies jatkaa. Laitteleeko itse viestiä tytölle ja sopiiko uudet treffit, vai mitä.

Mutta onhan tuo mustasukkaisuutesi todella noloa. Jos toiseen ei voi luottaa ja koko ajan pitää kiukutella, tai tietää toisen pettävän aina kun selkäsi käännät ja se ei sinulle käy, niin miksi olet sellaisen kanssa suhteessa?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.