Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Alkoholiton olut mitä järkeä

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   15.6.26 14:44:56

Nainen osti kaupassa 24 päkin alkoholitonta olutta, mitä järkeä siinä on, sama juoda vettä.

Re: Alkoholiton olut mitä järkeä

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   15.6.26 14:49:46

Mitä järkeä juoda mehua tai limua? Sama juoda vettä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.6.26 14:53:13

Ei yhtikäs mitään – kyllä kaljassa pitää prosentteja olla.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   15.6.26 14:59:37

Alkoholitomia tuotteita menee tosi paljon! Yhtenäkin päivä myin 18 alkoholitonta olutta. Nykyään pienissäkin paikoissa on aika hyvä valikoima. Hyvä niin.

Päivämäärä:   15.6.26 15:00:23

Homot juo holitonta.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   15.6.26 15:01:31

Voin hyvin olla jonkun idiootin mielestä homo, mutta en todellakaan juo holillisia oluita kun pitää autolla ajaa.

Lähettäjä: C.A. 
Päivämäärä:   15.6.26 15:05:41

Itse käyn usein baareissa kavereiden kanssa ja tilaan mieluummin alkoholittomia siidereitä/lonkeroita kuin limuja tai mehuja. Maistuu paremmilta ja jotenkin sopii tunnelmaan.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   15.6.26 15:11:59

Nykyään on hyvänmakuisia alkoholittomia oluita. Niistä saa oluen maun ja tunnelman. Esim. festareilla juon osan oluesta alkoholittomana. Illanvietosta voi ajaa itse kotiin, jos ottaa pari oikeaa olutta heti illan alussa ja loppuillan alkoholitonta.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   15.6.26 15:27:34

Olipa hölmö aloitus... Jos tykkää oluen mausta eikä halua alkoholia niin tuohan mainio juoma. Voi ajaa autoa eikä tarvitse pelätä kännimokia. Toisekseen alkoholi aiheuttaa syöpää nielussa ja ruokatorvessa yms

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   15.6.26 16:12:32

On paljon ihmisiä joille se alkoholi ei vaan sovi ja osa on ymmärtänyt sen. Kuitenkin moni pitää oluen mausta niin miksi ei ostaisi alkoholitonta.
Monilla on myös lääkitys jonka kanssa se alkoholi ei sovi niin hyvin voi juoda alkoholitonta.

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   15.6.26 16:13:44

Moni pitää oluen mausta, mutta ei syystä tai toisesta voi tai halua juoda alkoholia.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.6.26 16:26:41

Mä ostin just holittomia juhannusjuomia. Koska tykkään niiden mausta, ja ajattelin juoda niitä vuorotellen holillisten kanssa. Aamuisin pitää käydä töissä pyörähtämässä niin ei voi missään räkäkännissä olla.

Lähettäjä: maku ei kiehdo 
Päivämäärä:   15.6.26 16:27:44

Kuka mistäkin tykkää, toiset on kovasti mieltyneet oluen makuun.

Itse en ole koskaan erityisesti siitä pitänyt. Jos harvoin sitö juon niin pojoja pitää olla, pelkkä maku ei silloin riitä.

Lähettäjä: ll 
Päivämäärä:   15.6.26 16:34:57

Olen jopa ostanut alkotonta rommia, hui! Eikä ollut leivontaan, vaan ihan juotavaksi.

LähettäjäEnnea 
Päivämäärä:   15.6.26 17:02:03

Itse en tykkää limsoista enkä mehuista. Juon vettä jonka lisäksi saunasiiderin tai lonkeron. Usein holittoman, varsinkin hartwallin sininen on alkoholittomana tosi hyvä. Tuo tai sitten kopperbergin perry, harvoja missä ei ole omenaa.

Päivämäärä:   15.6.26 17:21:20

Makuasioita toki. Minusta olut on kamalan makuista.

Päivämäärä:   15.6.26 17:25:59

Oletkin nainen.

Lähettäjä: hg 
Päivämäärä:   15.6.26 17:43:36

Sinulla on makuaistissa joku todella paha puute, jos olut maistuu sinusta vedeltä. Nykyisiä ykkös- ja nollaoluita ei juuri maun perusteella keskioluesta erota.

Lähettäjä: ´ 
Päivämäärä:   15.6.26 17:47:42

Ainahan siihen holittomaan voi laittaa kossua sekaan.

Lähettäjä: juu 
Päivämäärä:   15.6.26 17:54:20

Tiedän erään alkkiksen joka alkoi kittaamaan raittiina ollessa holittomia oluita, vissiin kyllästyi kun nyt vetää taas keppanaa.

Päivämäärä:   15.6.26 18:13:30

Kaveri juo joka toisen alkoholitonta. Ja saunajuomana. Jotkut kai pitävät oluen mausta, itse join sitä halvan hinnan takia.

Alkossa on nyt kova mainoskampanja alkoholittomista moctaileista 1l tölkeissä, halutessaan voi lisätä rommia. Ostin sen mansikkaversion (ilman rommia) ja viime viikonloppuna join pullon alkoholitonta kuoharia mansikoiden kanssa, kaapissa odottaa myös alkoholiton persikkabellinipullo.

En käytä enää alkoholia, mutta ne juomistavat ovat kyllä jääneet. Juon paljon tölkkivissyjä. :D

Päivämäärä:   15.6.26 18:51:16

Luetelkaapa toimivia alkoholittomia oluita!

Itse pidän oluen mausta (III tai erityisesti IV), mutta alkottomat eivät vain maistu!

Päivämäärä:   15.6.26 18:52:16

>
>
>

Lähettäjä: Radler 
Päivämäärä:   15.6.26 19:13:49

. //En ole löytänyt. Monia testannut, mutta ei ne vaan samalle maistu. Alkoholittomissa on makea jälkimaku joista en pidä. Testannut monia, kun kaivannut saunaan alkoholittoman juoman.

Tykkään alkoholittomista radlereista. Ananas ja sitruuna hyviä. Raikkaampia kuin limpsat.

Lähettäjä: nuiva 
Päivämäärä:   15.6.26 20:00:45

Miksi juoda mitään muuta nestemäistä kuin vettä? Sama kuin joisi vettä, sitähän se on 99,9%:sti muutenkin.

Päivämäärä:   15.6.26 20:31:48

^ niinpä, juhliin vaan vettä ja omppuja tarjolle.

Lähettäjä: haukotus 
Päivämäärä:   15.6.26 20:40:16

Olin kerran holittomissa häissä, oli kyllä melko vaisu tunnelma, kukaan ei lähtenyt mihinkään leikkeihin ja hassutteluihin mukaan ja kiire oli vierailla poistua hyvissä ajoin.

Lähettäjä: peter 
Päivämäärä:   15.6.26 23:46:49

Alkoholiton olut maistuu pahalle, ei lainkaan oluen makua vaan jotain imelää litkua.

Lähettäjä: Linnea 
Päivämäärä:   16.6.26 00:50:18

Maun takiahan niitä juodaan, kuten vaikka limuja tai kotikaljaakin. Ei voi juoda holillisia, jos ajaa/on töissä tai lääkkeitä. Kokee varmaan myös paremmin kuuluvansa joukkoon jos toiset juo, aika eri vetää toisten oluiden sekaan se fanta tai cola tölkki :D

Lähettäjä: Kaljakaveri 
Päivämäärä:   16.6.26 02:47:43

Holittomat oluet on pahoj. Ne maistuu kaikki makealle, eikä ole yhtään hapokkaita tai raikkaita, kuin holilliset oluet. Mielummin vettä, kuin holitonta kuraa.

Lähettäjä: Dark Jedi 
Päivämäärä:   16.6.26 08:03:04

Mun suolistosairautta sairastava kaveri juo alkoholitonta olutta ihan ravintotetapeutin ja lääkärin ohjeistamana: kaloreita helposti imeytyvässä muodossa jota elimistö sietää.

Lähettäjä: Eri menetelmiä 
Päivämäärä:   16.6.26 09:04:43

Maistuuko Ale Coq alkoholiton hyvältä kun on vakuumimenetelmällä tehtyä?
Olis ainakin suomalaista vettä ja ohraa sisältävä.
Se on mulle tärkeämpää kuin alkoholi.
Olen juonut Olvin ykköstä ja se on hyvää.
Onhan tuo alkoholiton vähän halvempaa joten voisin harkita.
Kannan minä vichyäkin kaupasta selkä vääränä niin ei tässä mitään järkeä ole kun vettä tulis raanastakin.

Päivämäärä:   16.6.26 11:13:05

Minä aina ihmettelen, että kuinka ihmeessä ihmiset juovat niin älyttömästi. Siis yhtään mitään. Siis just noin että illan aikana joka toinen olutta ja joka toinen alkoholitonta. Eli juomaa menee siis älyttömästi. Mikä järki tuossa kittaamisessa on? Joisiko kukaan illan aikana ihan huvikseen mehua niin paljon? Onko juominen joku juhlimisen symboli? Miksi? Tätä en ole koskaan tajunnut ja minusta se on jotenkin ihan älytöntä.

Lähettäjä: Marenki 
Päivämäärä:   16.6.26 12:51:58

Olin häissä, joissa join mocktailin hääparia odotellessa. Ruuan kanssa join mehua kaksi lasillista, lisäksi vettä. Kakun kanssa mehua, iltapalalla vettä. Aika monta annosta juotavaa siis, ja hyvin olisin voinut ottaa joka toisen vetenä.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   16.6.26 20:24:15

Ykkösoluet on hyviä, mutta alkoholittomat ihan hirveetä kuraa. Maistuu lähinnä pahoin palaneesta tummalta leivältä.

Päivämäärä:   16.6.26 21:33:56

Sama kuin pyytäis huoralta halauksen.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   16.6.26 21:44:08

Jep, itseasiassa moni seksityöntekijä on julkisuudessa kertonut, etteivät kaikki asiakkaat edes halua seksiä, vaan aidon kohtaamisen, juttuseuraa ja läheisyyttä. Ei se mitenkään tavatonta ole.

Päivämäärä:   16.6.26 21:45:34

Yksi sivutöistäsi?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   16.6.26 21:50:26

- ,ei ole aikaa sivutöille, kun nämä kaksi päätyötä riittää varsin hyvin ja satunnaiset keikat presidentin kanslian kautta. Ei ole moiseen kiinnostustakaan, kun olen varsin uskollista sorttia. Ei mun mieli kestäisi seksityötä päivääkään.

Päivämäärä:   16.6.26 21:50:55

Ällö, näin minullekin varmaan kävis siellä seksityöntekijän luona, siis läheisyyttä. Vaikka olishan tuo ihan kiva pitkästä aikaa edes kärkeä kastaa.

Lähettäjä: AntiCIS 
Päivämäärä:   16.6.26 22:28:29

Itsekkin joskus join baarissa holittomia ja sain vastaavat kommentit ja vaihdoin holillisiin tuotteisiin ja join itseni hengiltä. Muistakaa että alkoholi on myrkky, kannabiksella elätte pidempään ja laadukkaamman elämän.

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   16.6.26 22:30:36

Alkoholiton olut on kirpeää, maltaista janojuomaa. Se sopii monen ruuan kaveriksi ja saunan päälle. Se ilmeisesti toimii jotenkin myös palautusjuomaa ja humalakasvi auttaa uneen.
Aiempi kohtuullinen alkoholinkäyttö jäi vaihdevuosiin, sen jälkeen pienikin määrä alkoholia tekee koko päivän krapulan.. Alkoholiton olut on tullut tutuksi, lkoholittomat viinit ovat valitettavasti melko kehnoja

Päivämäärä:   16.6.26 22:43:34

Minua harmittaa vieläkin, kun en muista yhtä ihan hyvää alkoholitonta punkkua. Join sitä varmaan liikaa niin muisti meni :D

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.