Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten prepaid liittymä toimii käytännössä?

Lähettäjä: Allu ankka 
Päivämäärä:   15.6.26 11:14:18

Mietin, että prepaid liittymä voisi olla hyvä harrastukseen liittyvien tapahtumien hoitamiseen. En haluaisi levitellä henk.koht numeroa laajemmin ja laatikosta löytyisi puhelinkin liittymälle.

Minulla on kuitenkin jostain juurtunut ajatus, että prepaid liittymät ovat vain narkkareille ja kuriireille ymv hämärähommia tekeville. Tästä syystä nolottaa ihan älyttömästi mennä ensinnäkään ostamaan ja kyselemään ko liittymästä.

Joten miten tuo käytännössä toimii ettei minun tarvitse tentata paikan päällä niin pitkään myyjää. Saanko jonkun valmiin setin missä on liittymän puhelinnumero ja sim kortti? Vai tarvitseeko minun luoda ensin jokin tili johonkin? Mielellään haluaisin liittymän käyttöön muutaman päivän päästä joten postin kautta ei taida ehtiä. Eikö noita liittymiä myydä puhelinliikkeissä, R-kioskeilla ymv paikoissa myös?

Re: Miten prepaid liittymä toimii käytännössä?

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.6.26 11:15:52

Kassalla kysytään mihin aiot käyttää.

Lähettäjä: Allu ankka 
Päivämäärä:   15.6.26 11:28:36

Kuinka tarkkaa selontekoa käytöstä pitää varautua antamaan? Tarvitaanko esim jotain kirjallisia dokumentteja, että olen yhdistyksen jäsen ja vastaan tapahtuman ilmottautumisista ja lisätietojen antamisesta?

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   15.6.26 11:33:04

Ite ostin viime viikolla salesta prepaidin löytöeläinilmoitusta varten.

Ei kyselty kassalta mitään, ei edes laitetaanko saldoa.

Meillä on aina mukana reissussa vanha puhelin prepaidilla ja tärkeimmillä numeroilla jos oma hajoaa, sukulaiseni käyttää suomessa käydessään nettikäyttöön muutaman kerran vuodessa.

Kaupoissa on yleensä lahjakorttihylly mistä liittymä löytyy, joskus kassan luona ja kioskeilla saattaa olla myyjän takana.

Otetaan paketti, viedään kassalle, missä maksetaan ja myyjä aktivoi. Otat sim kortin sisältä raaputat pin ja puk koodin esiin ja alat käyttää, ei rekisteröidä mitään/mihinkään.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   15.6.26 11:34:39

Jos kysytään käyttötarkoitusta, vastaa hätävara liittymäksi kotiin.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   15.6.26 11:38:18

Ei kukaan kysy yhtään mitään. Miksi kysyisi? Noita myydään jokaisessa ruokakaupassa, Ärrillä ja huoltsikoilla. Erinomaisia esimerkiksi lapsille, jos puhelin katoaa. Aloituspakkauksessa on kaikki, ei tarvitse mitään tiliä minnekään. Saldoa voit ladata lisää ostaessa tai myöhemmin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.