Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Boomerit ja törkeä raskaudesta vihjailu

Lähettäjä: huh 
Päivämäärä:   14.6.26 17:00:09

Yleensä en jaksa välittää toisten mielipiteistä tai kommenteista, mutta tämä törkeä raskaudesta vihjailu triggeröi tosi pahasti. Kyseessä siis OMAT VANHEMMAT.
Oma lapsiluku on täynnä ja olen tästä useita kertoja maininnut, ei ole keskenmenoja, ei ylipainoa mutta silti tämä saa näkemään niiiiiin punaista.

Aina, ihan aina jos maha VÄHÄNKIN pömpöttää, vetoketjullinen huppari on mahan kohdalta rytyssä tai mitä ikinä, osoitetaan sormella ja kysytään, että "onko tuolla joku?". Tänään v*ttuillessani jätin vastaamatta niin menipä huuli pyöreäksi.

Sitten nämä fossiilit ei tajua edes hävetä, koska "saa kai sitä kysyä?".

Muilla yhtä urpoja sukulaisia?

Re: Boomerit ja törkeä raskaudesta vihjailu

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   14.6.26 17:03:38

Niin, onhan se ikävää jos joku odottaa lisääjälkikasvua. Mikä siinä on niin ihmeellistä jos joku kysyy, onko tulossa, meinaatteko hankkia??

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   14.6.26 17:06:16

On törkeää. Vaikka haluaisi lisää jälkikasvua niin se ei oikeuta kommentoimaan toisen mahaa. JOS ap olisikin raskaana niin hän kertoo siitä sitten kun on valmis eikä että toiset utelee koko ajan. Ketään ei pidä painostaa kertomaan vaikka olisikin. Siihen on syy jos ei ole kertonut. Mutta ap:n tilanteessa erityisen törkeää jos on jo kerrottu moneen otteeseen että lisää ei ole tulossa. Silloin pitäisi ymmärtää edes olla miettimättä tuleeko lisää.

Lähettäjä: huh 
Päivämäärä:   14.6.26 17:08:39

"Mikä siinä on niin ihmeellistä jos joku kysyy, onko tulossa, meinaatteko hankkia??"

Eihän siinä olisikaan. Luepa aloitus uudestaan ja ihan ajatuksen kanssa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   14.6.26 17:50:47

En kyllä ymmärrä, miksei niille omille läheisille voi sanoa, että meille ei tule lisää lapsia. Mun mielestä on ihan kivaa kun ovat kiinnostuneita :D

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   14.6.26 17:51:59

Aloittajahan on sanonut ettei niitä enää tule.

Lähettäjä: c 
Päivämäärä:   14.6.26 17:54:40

"Mikä siinä on niin ihmeellistä jos joku kysyy, onko tulossa, meinaatteko hankkia??"

Ai kerta toisensa jälkeen, jos on jo monta kertaa vastattu, että ei ole ja ei meinata (kuten aloittaja mainitsi)? Kyllä se minusta on aika ihmeellistä.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   14.6.26 17:57:50

"Mun mielestä on ihan kivaa kun ovat kiinnostuneita :D

Aloittajan mielestä olisi varmaan kivempi, jos olisivat kiinnostuneita kuuntelemaan sen vastauksen.

Päivämäärä:   14.6.26 18:01:59

Ehkä voisit alkaa esittää erittäin huolestunutta. Äiti, minä olen sanonut sinulle niin monta kertaa etten hanki enempää lapsia, viimeksi viime lauantaina. Onko kaikki ihan hyvin? Pitäisikö käydä terveystarkastuksessa varmuuden vuoksi? Virtsatietulehdukset esimerkiksi voi aiheuttaa ikääntyneissä hämmentyneisyyttä, voisiko sinulla olla sellaista, ne on joskus oireettomiakin.

Päivämäärä:   14.6.26 18:24:27

Täysin luonnollista ja hyväntahtoista.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.