|
Lähettäjä: ta pahaa?
Päivämäärä: 12.6.26 17:02:24
Minulla on siis herännyt epäilys, että minusta puhuttaisiin työpaikalla selän takana. Tästä alkanut nyt näkyä merkkejä, mutta samaan aikaan en ole varma, olenko vain itse vainoharhainen. Esimerkiksi tänään kun kävelin sisään toimistollemme, oli siellä toimiston sohvilla istuskelevien kollegoiden reaktio todella erikoinen. Siinä missä normaalisti hymyilisivät ja tervehtisivät, niin nyt näyttivät vain säikähtäneiltä ja yksi heistä viittoi peukalollaan minun suuntaani ja selvästi muodosti huulillaan jonkin sanan. Yritti tehdä tämän huomaamatta, mutta satuin sen näkemään.
Aikaisemmin olen toki oven läpi joskus kuullut itseäni hieman "moitittavan" selän takana eräästä tietoaukosta, joka minulla oli. Tämän pystyin kyllä ohittamaan ja pistämään sen piikkiin, että ehkä he vain vilpittömästi ihmettelivät, miten kyseinen tieto on mennyt minulta ohi. Mutta nyt kun tämä tapahtui, muistui sekin taas mieleeni. Enkä voi olla miettimättä, että ruoditaanko kaikkia mahdollisia virheitäni ja puutteitani enemmänkin.
Taustatietona, että olen sosiaalialalla, työpaikallani sijaisen hommissa ja vastavalmistunut. Kollegani ovat kyllä ainakin päin kasvoja olleet todella mukavia, ja ottavat myös mukaan kaikkiin yhteisiin menoihin. En koe, että minua esim. välteltäisiin mitenkään. Ja kun nuokaan mainitsemani asiat eivät mitään rikoksia ole, niin mitäpä tässä voi tehdä. Intuition voi hyvin olla väärässäkin..
|