Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mistä ihmeestä vaatteita pienelle

Lähettäjä: Naiselle?! 
Päivämäärä:   12.6.26 15:20:53

Tavaratalossa kierrellessä tuli siihen johtopäätökseen, että kaikki naiset ovat vähintään kokoa 40 ja haluavat verhota itsensä kaapuihin!
Toivotonta löytää keski-ikäiselle kokoa 34-36! Olen 160 cm, 55 kg. Olen kapeahko, siro, mutta tissejä ja uumaakin löytyy, enkä haluaisi piilottaa niitä kaapuihin. Lasten- ja nuorten osaston vaatteet ovat, no, lasten ja nuorten tyyliä. Takamustakin on sen verran, etteivät ne mahdu.
Onko jokin verkko- tai muu kauppa erikoistunut pieniin naisten kokoihin?
Eräässä erikousliikkeessä, jossa kysyin kesävaatteita pienessä koossa, rehevä ja rintava myyjä kaapunsa alta tokaisi, että ai sä haluat pukeutua kittanoihin?-

Re: Mistä ihmeestä vaatteita pienelle

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   12.6.26 15:49:46

Mä olen 160/50, ja ostan vaatteeni Stockalta, Sokokselta, Haloselta, Kekäleestä...
Nyt viimeksi kävin Tommy Hilfigerin alessa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.6.26 15:56:21

Turhaan sinä toisten naisten makua moitit. Todella ilkeä ja aivan normaalikokoinen nainen olet.

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   12.6.26 15:58:46

Olen sinun kokoisesi ja löydän kyllä vaatteita ihan tavallisista kaupoista. Osa on jopa kokoa 38/M. Tällä hetkellä on esim. mekoissa väljä muoti, joten kaipaamiasi nakinkuoria ei ole helppo löytää.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   12.6.26 16:01:29

Siis miten niin toivotonta löytää kokoja 34-36? Itse ostan juurikin noita, ja niitä on tarjolla ihan jokaisessa perusvaatekaupassa. Okei, jos on vaikka alennusmyynnit tai kyseessä on joku outlet, niin joskus on vain isoja kokoja jäljellä, mutta normaalitilanteessa noita on kyllä. Myös esimerkiksi Zalando on täynnä tuon kokoisia vaatteita, pienempiäkin.

Olen saman kokoinen kuin sinä, ja mielestäni olen ihan normaalikokoinen enkä mitenkään erityisen pieni :D

Lähettäjä: aa 
Päivämäärä:   12.6.26 16:02:06

Netistä varmaan saa helpoiten?

Muuta ihan perus;
Lindex,
HM
Kappahl
Lager 157
Cubus,
Vila
New yorker?

Aivan varmasti on 34/6 kokoa.

Lähettäjä: Pikmiiiiiiii!!!! 
Päivämäärä:   12.6.26 16:04:35

Oi että kun mä oon niin oieni ja erikoinen. Oi että. Tissitkin on ja miehet tykkää...

Kyllä ihan jokaisessa vaateliikkeessa on vaatteita xs-l / 36-44 koossa joten varmasti sieltä sulle sitä ässää löytyy. Tuskin ees mahdut äksässään.

Oletko vahingossa eksynyt isojen tyttöjen liikkeeseen?

Nykymuoti on väljempää ollut jo hetken. Ne ihoa nuolevat makkara-asut saa sut näyttämään tyylittömältä, koska ovat out.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.6.26 16:18:52

Minä olen 150- senttinen enkä ole ajatellut itseäni erityisen pienikokoisena, vaikka takamus mahtuukin housuihin. Paino normaalisti 43 kilon hujakoilla, nyt loppuraskaudessa enemmän.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.