Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mies raivostuu kun "nalkutan"

Lähettäjä: Blää 
Päivämäärä:   12.6.26 14:06:37

Esim tänään oli syynä, kun sanoin, ettei vessanpönttöön saa heittää tops-puikkoja, joita sinne laittoi useamman. Kuulemma sinne ne huuhtoutuvat. Roskis olisi lllut ihab vieressä. Sitten tämä on kuulemma turhasta naputusta. No joo. Oli vaan pakko avautua. Kiitos siitä

Re: Mies raivostuu kun "nalkutan"

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.6.26 14:07:30

Kiva kun teillä on kommunikaatio kunnossa! Varmasti tosi mukavaa kun tulee joku topsipuikkoja isompi ongelma eteen, voitte vaan rauhassa puhua asiat halki ja ymmmärtää toisianne.

Päivämäärä:   12.6.26 14:08:56

Sehän tässä just ahdistaa, kun haluaisin riidellä asiallisesti. Mutta tämä suuttuu tolkuttomasti.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.6.26 14:11:10

Et voi vaikuttaa hänen tekoihinsa tai käytökseensä. Voit yrittää puhua asiasta tilanteen ollessa rauhallinen (googlaa NVC niin et tule sanavalinnoillasi triggeröineeksi) tai ehdottaa että menette pariterapiaan löytämään keskusteluyhteyttä, mutta lopulta joudut todennäköisesti miettimään onko tuo sinulle hyvä suhde vai ei.

Onnea matkaan. Se on todella kurjaa kun itse haluaisi korjata tai parantaa jotain mutta toinen osapuoli ei. Joutuu itse kantamaan kaiken vastuun, joutuu itse kutistamaan itseään, joutuu itse miettimään yksin suhteen tulevaisuutta. Tavallaan se kyllä korostaa sitä ettei kyseessä edes ole mikään parisuhde kun joutuu tekemään sen työn ihan yksinään, ja se auttaa aika paljon päätöksen tekemisessä kun sen tajuaa.

Päivämäärä:   12.6.26 14:11:34

En naputa joka jutusta, mutta minusta on oikeus tuollaisesta sanoa. Kuitenkin yhteinen koti. Hän totesi, ettei siltä tunnu, jos hän ei saa kotonaan tehdä mitä haluaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.6.26 14:14:02

Päästä mieslapsi takaisin luontoon.

Lähettäjä: N 
Päivämäärä:   12.6.26 14:14:29

Hän on sekä isiootti (topz puikot vessaan osoittaa tämän), laiska (roskis olisi ollut vieressä) wttä ei hallitse reaktioitaan eikä kunnioita sinua tippaakaan (raivoaminen)

Tietäisit itsekin miten neuvoisit ystävääsi joka kertoisi samanlaisesta tilanteesta omassa elämässään.

Lähde, heti ja peruuttamattomasti.

Päivämäärä:   12.6.26 14:14:39

-: jep. Kiitos viisaista sanoista. Itkettää, kun mies on noin hermoheikko ja minä en saisi sanoa mistään. Siskonikin mielestä mun olis vaan pitänyt itse korjata ne puikot pois pöntöstä kaikessa hiljaisuudessa.

Lähettäjä: Siis 
Päivämäärä:   12.6.26 14:14:50

Kannattaa valita vähän fiksumpi mies idiootin sijaan.

Päivämäärä:   12.6.26 14:17:03

Kuulemma laittoi ne vahingossa sinne, mutta aatteli että sinne huuhtoutuvat. Välillä mietin jopa, että tekikö tahallaan, jotta pääsee riitelemään/ärsyttämään. En tajua, mikä tuota nykyään vaivaa! On muuttunut ihan silmissä.

Päivämäärä:   12.6.26 14:23:59

Siis: jos olisin tiennyt, millainen on oikeasti, niin olisin miettinyt kahdesti. Nyt taas kaikki hankalampaa. Tai eroaminen ollut aina vaikeaa minulle.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.6.26 14:47:01

No totta kai siitä pitää sanoa jos on riski että tulee kallis lasku kun jää pönttö tukkoon. Se menee myös sun lompakosta. Haluaisin että minulle sanottaisiin asiasta jos tekisin tietämättä tollasta. Se on aina turhaan nalkutusta kunnes kakka iskee tuulettimeen asiasta josta on varoitettu moneen kertaan.

Päivämäärä:   12.6.26 14:58:06

.: jep. Minusta tuo on ihan aiheesta sanomista. Viimeksi raivostui siitä, kun laittoi sateen jälkeen litimärät ulkovaatteet vaan kuivien päälle naulakkoon. Eikö nyt maalaisjärki sano, että kuivumaan ekaksi. Ja tottakai aivan myttyyn, etteivät vahingossakaan kuivuisi.

Päivämäärä:   12.6.26 14:58:49

Tuossa nyt toki ongelmana "vaan" homehtuminen, mutta en halua, että omat kangastakit homehtuvat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.