Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Millaista on Kouvolassa?

Lähettäjä: MT 
Päivämäärä:   12.6.26 13:45:39

Millaista Kouvolassa on asua? Onko ihmiset esim. puheliaita tai puheliaampia kuin Helsingissä? Onko turvallista? Missä voi ratsastaa? Minne ei kannata muuttaa?
Kerro kaikki Kouvolasta!

Re: Millaista on Kouvolassa?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.6.26 13:56:28

Helppoa ja mukavaa ainakin Helsinkiin verrattuna. Olen Helsingistä kotoisin ja asunut siellä yli 20 vuotta niin tiedän kyllä mistä puhun.

Lähettäjä: Höh 
Päivämäärä:   12.6.26 14:04:09

Kouvostoliitto.

Lähettäjä: Hmh 
Päivämäärä:   12.6.26 14:07:42

Itse tykkään.

Alkujärkytyksen jälkeen ihmiset on todellakin mukavampia kuin Helsingissä. Suurin osa on jo heti, toki joissakin taajamissa näkee vähän vanhojen paperipaikkakuntien jäyhyyttä, mutta se on vain pintaa.

Turvallista on. Pyörii niitä nistejä jossain päin kuulemma, mutta itse en ole juuri törmännyt. Ja missä niitä ei yhtään olisi?

Ratsastustalleja on useita; äkkiä mainittuna Kiviharjun tila, Kouvolan ratsastuskeskus, E.S Riding club.. On pienempiäkin talleja, mutta itse raviharrastajana tunnen näitä vähemmän.

Kouvola on asukaslukuun suhteutettuna laaja kunta. 16 vuotta sitten tehdystä kuntaliitoksesta ei olla ihan päästy yli. Kouvola on siis paljon muutakin kuin keskusta. Kuusankosken, Myllykosken ja Valkealan taajamat ovat myös viihtyisiä, lidäksi löytyy pienempiä maalaiskyliä. Luontoa löytyy, ja komea joki, johon voi tutustua pitkällä luontopolulla.

Pääkaupunkiseudulle on alle 1,5 h, ja Lappeenrantaan, Lahteen, Mikkeliin ja Kotkaan pääsee vikkelästi.

Tervetuloa; täällä vähän kaivataankin uutta väkeä :)

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   12.6.26 14:16:02

Hybä paikka, suomen paras palvelu liikkeissä, kivat ihmiset. E.s. riding club on hyvä

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   12.6.26 14:47:32

Jos ei haittaa, että kaupunki on rahaton ja kaikki lopetetaan sen takia, niin ihan kiva paikka.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.