|
Lähettäjä: Valitus
Päivämäärä: 12.6.26 12:33:49
Pakko purkaa johonkin kun työkaveri ärsyttää nyt isosti. Mun työtehtävä on tehdä etukäteisvalmustelut hänen työtään varten ja kun mun osuus on valmis, hän voi tehdä omansa. Joskus tulee yllätyksiä ja työ joudutaan palauttamaan mun pöydälle.
Mä tiedän koko kokonaisuuden. Työkaveri vain oman osuutensa. Nyt tuli sitten yllätyksenä että tietty asia joka työkaverin piti tehdä, onkin tehty jo aiemmin jonkun muu toimesta, mutta se ei toiminut oletetulla tavalla. Työkaverilla on nyt kaksi vaihtoehtoa tehdä asia ja hän kysyi multa kummalla tavalla tehdään. Kumpikin tapa on oikein, mutta lopputulos hieman eri.
Sanoin että pitää pohtia että kumpi tapa on tässä tilanteessa parempi ja täytyy analysoida vaikutukset loppuprosessiin. Nyt työkaveri kuuluttaa kaikille, että mä en tiedä miten tämä pitää tehdä. Tyyliin, että nyt tarvitaan joku auttamaan koska en osaa tätä asiaa.
Toi on niin ärsyttävää että työkaveri on että mä en tiedä, jos ei heti saa vastausta että miten edetään. Kun kyse ei ole siitä että en tiedä vaan siitä että pitää tarkastella kokonaisuutta ja päättää kumpi vaihtoehto on kokonaisuuden kannalta parempi tapa. Toi vähättelevä asenne on niin argh.
Ei mulla tän kummempaa. Oli vaan pakko purkaa tää johonkin tällä kertaa.
|