Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ihminen meren armoilla

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   12.6.26 11:07:51

Näin Tik tokissa videon, missä rannalla oli kovat allot ja ihan rantahiekan tuntumassa muodostui valtavan korkeita aaltoja, surffaukseen sopivia, niin tällä hiekalla käveli väkeä kuin pipoa ja ilmeisesti myös lapsia . Nämä kaikki jäivät näiden aaltojen alle ja aina kun tuli uusia, ajautuivat kauemmas niihin.

En tiedä oliko juuri tässä tilanteessa lapsi hukkununut kun video viittasi Laguna beachin tapahtumiin, missä 5-vuotias hukkui.

Onko siis järki kadonnut ihmisiltä, että ei ymmärretä aaltojen voimaa? Kävelivät ihan rauhassa kun hirvä aalto vyöryy takaa. Ei voi kuin ihmetellä.

Re: ihminen meren armoilla

Lähettäjä: Tilda 
Päivämäärä:   12.6.26 12:12:57

Kyllähän näitä sattuu. Kyseessä voi olla turistit, tai muuten vain ihmiset joilla ei ole kokemusta merestä ja siitä miten se voi käyttäytyä. Itse olen elänyt meren rannalla Suomessa jo kauan, mutta silti yllätti Teneriffalla se, miten voimakas meri oli. En olisi todellakaan uskaltanut mennä sinne uimaan kun jo rantavedessä sääret menivät verille pienistä kivistä aaltojen seassa ja rantahiekka vajosi jalkojen alla todella nopeasti. Sai oikeasti pitää silloisesta ala-asteikäisestä lapsesta kiinni, ettei jo rantavedestä tempautunut aaltojen mukaan. Onneksi olen todella varovainen luonteeltani ja jätettiin pulikoinnit suosiosta hotellin altaalle. Siellä oli silti kymmenittäin meressä ihmisiä uimassa, en tajua miten uskalsivat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.