Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mikä leffa tai sarja (edes tekoäly ei tiennyt)

Lähettäjä: Luotto sennuissa 
Päivämäärä:   12.6.26 10:55:20

Hei ihanat sennut! Nyt olis hukassa sarja taikka leffa ja edes tekoäly ei osannut auttaa! Mutta mulla on vankkumaton luotto siihen, että sennulassa tämä ratkeaa.

Ja ei, tää ei oo Twister.

Leffa tai sarja
Kotimainen tai jenkki
Leffassa on haastava isä/isäpuoli - teini-ikäinen tyttö suhde. Tyttö on aiheuttanut luottamuspulaa yms. Perheessä on sovittu turvasanan jonka sanomalla aikuinen tulee paikalle hätiin. Yhdessä kohtauksessa tyttö ottaa isään/isäpuoleen yhteyttä ja käyttää turvasanaa ollessani ajautunut ongelmiin. Isä ei ota tätä vakavissaan tai ei heti tajua turvasanaa käytettävän. Lopulta isä syöksyy hätiin ja pelastaa tytön talon yläkerrasta jossa joku poika oli aikeissa valokuvata (?) tyttöä.

Tunnistaako kukaan mistä tällainen kohtaus voisi olla?

Re: Mikä leffa tai sarja (edes tekoäly ei tiennyt)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.6.26 11:31:22

No siis kohtaus on aika tarkkaan Eve Hietamiehen kirjasta Hupparizombi, joskaan turvasanaa ei ole sovittu.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.6.26 11:35:41

Takenissa isä käy pelastamassa tyttärensä, mutta en muista oliko siinä turvasanaa.

Lähettäjä: Luotto sennuissa 
Päivämäärä:   12.6.26 11:44:16

Apua!!!

Mitä ihmettä??

Ensimmäinen vastaus täysin oikein vaikka enhän mä itse edes muistanut tämän olevan kirjasta! Olen vaan ilmeisesti niin vahvasti eläytynyt silloin kuvittelemaan tilannetta, että nyt kuvittelin tämän olevan sarja/leffa.

Sennut <3

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.