Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten eroon ajatuksesta etten ansaitse

Lähettäjä: parisuhdetta 
Päivämäärä:   12.6.26 10:45:04

Edellinen suhteeni oli toksinen ja tunnen sen rikkoneen jotain minussa.

Olen ollut useamman vuoden sinkku enkä ole päästänyt ketään "friendzonea" lähemmäksi.
Vahvasti asuu ajatus etten ansaitse ketään tai miksi kukaan haluaisi olla mun kanssa.

Paperilla voisin ollakkin ihan hyvä kumppani. Keskiluokkaista elämää elelevä, korkeakoulutettu, urheileva, +30v lapseton sinkku. Puhun ja pussaan. Silti ajattelen etten ikinä riitä. Aina olen liian lihava rakkauteen, liian äänekäs, liian kärkäs, on huono iho, väärä ammatti, kuka nyt hevosnaisen ottaisi.

Miten päästä näistä ajatuksista eroon. Pariutuminen on kyllä vaikeaa nykyään.

Re: Miten eroon ajatuksesta etten ansaitse

Lähettäjä: Mari 
Päivämäärä:   12.6.26 10:49:28

Terapia on oikea osoite, tuo vaatii aika paljon työstämistä itsensä kanssa ja ammattilaisen apu on enemmän kuin tarpeen. Itsehän olet varmasti yrittänyt päästä tuosta ajatusmallista eroon ja ilmeisesti se ei ole onnistunut yksin. Haitalliset ajatusmallit istuvat aika tiukasti siellä päässä ja niistä pois oppiminen voi olla koko loppuelämän mittainen urakka. Älä siis jää yksin <3.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.6.26 10:56:05

Juu terapiaan

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.6.26 11:12:28

"Pariutuminen on kyllä vaikeaa nykyään."

Jos oma päänuppi on tuossa kunnossa niin se on ihan sama onko ennen, nyt, vai tulevaisuudessa.

Lähettäjä: Hmmm..... 
Päivämäärä:   12.6.26 11:13:36

" tai miksi kukaan haluaisi olla mun kanssa."

On siinä se vaara, että kunnolliset miehet haluaa puolisson terveellä itsetunnolla ja se alati olemassaoloaan tai oikeutta suhteeseen anteeksipyytelevä vetoaa kaikenlaisiin kiusaajiin ja narsisteihin.. että tuosta uhrimentaliteetista kannattaa silläkin lailla hankkiutua eroon.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.6.26 11:27:42

No mieti ihan vaikka niin että kuka ansaitsee sinut. Millainen miehen pitää olla että haluat elämästäsi käyttää aikaa suhteeseen. Pidä rima korkealla.

Olet aloittaja ainutlaatuinen ja arvokas.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.