|
Lähettäjä: Ahdistus
Päivämäärä: 12.6.26 09:46:14
Pitkä 20v suhde,paljastui muutama vuosi sitten että mies on valehdellut koko suhteen ajan. Kyseessä itselle henkilökohtainen tärkeä asia josta sovittiin heti suhteen alussa jotta suhde edes alkoi. Vasta vuosia myöhemmin paljastuu että mies oli valehdellut alusta lähtien pitääkseen suhteen,joka ei olisi edes alkanut jos olisi ollut rehellinen alusta lähtien.
Vuosia mennyt,rakennettu yhteinen elämä. En ole sen takia eroamassa,mutta tosi kova paikka,että paljastui näin myöhään miehen valehtelu arvoristiriita asiassa.Tuntui aluksi että matto vedettiin jalkojen alta. Jotenkin olen siihen sopeutunut ja yrittänyt jatkaa mutta melko usein alkaa taas ahdistaa että miten joku voi rakastaa sua,ja silti valehdella samaan aikaan.Suhde ei enää ikinä voi olla täysin puhdas ja luottamus 100%. Toki pitkiin suhteisiin varmaan mahtuu tällaista. Tavallaan on kyse pikkuasiasta,mutta jos pelisäännöt tehdään selväksi suhteen alussa ja sä esität jotain muuta kun olet,ja pidät roolistasi kiinni vuosia kunnes paljastui,niin on se jotenkin hemmetin kamalaa toiselle osapuolelle.Toki oma valinta kun jäin tähän, valitsin tämän itse,että yritin antaa anteeksi ja nähdä ihmisen sellaisena kun on,eikä sellaisena kun antoi ymmärtää.Mutta harmittaa että joudun sitä petetyksi tulemisen tunnetta muistamaan koska ei se minnekään poistu että näin on mulle tehty kun tätä juuri yritin välttää puhumalla asiasta jo suhteen alussa,ja sen piti olla ok.
|