Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oma negatiivisuus alkanut ärsyttämään

Lähettäjä: Negis 
Päivämäärä:   12.6.26 09:02:57

Vähän huonosti nukuttu yö, joten kirjoitukseni on ehkä hieman epäselvää..

Olen huomannut, että negatiivisuus asioihin on lisääntynyt ja lisääntynyt, nyt se alkaa ärsyttää. Jos tarvitsee nähdä ihmisiä, mennä töihin, suunnitella asiota > kakki aiheuttaa negatiivisen reagtion. Ehkä tällä hetkellä ihmiset tuo sen negatiivisuuden esille, omat ja miehen vanhemmat/sisarukset, työkaverit ja tallikaverit.

Tuntuu että käännän päässäni ihmisten sanomiset kovin negatiivisiksi, ja olen alkanut työntämään siten ihmisiä pois ympäriltänl. Ihmisten sanat ja teot ärsyttää, kun tuntuu että mitään ei koskaan sanota suoraan, esim. työ- ja talliympäristössä.

Jaksoin olla negatiivisten ajatusten kanssa, kunnes huomasin että siskon lapset ja kummilapsetkin alkoi tuottamaan negatiivisia tuntemuksia. Tunteet alkaa siitä, että kun pitää mennä esim perheen luo ja pitää esittää iloista ja pitää jaksaa leikkiä lashen kanssa > lapsi tuntuu negatiiviselta.

Onko jollain kokemusta, miten tästä negatiivisuudesta pääsee eroon?

Re: Oma negatiivisuus alkanut ärsyttämään

Lähettäjä: Toinen 
Päivämäärä:   12.6.26 09:27:49

Oletko uupunut tai loppuun palamassa? Suorittaja, miellyttäjä luonteeltasi? Kuulostaa nimittäin tutulta.

Negatiivisuus, tyytymättömyys (olen yrittänyt tätä analysoida; mihin ja miksi), kateus/katkeruus, omaan itseensä sulkeutuminen, monista asioista (mukavistakin!) kuormittuminen ja huono palautuminen. Nämä päällimmäisiä tuntojani lähes päivittäin. Tällä hetkellä pelottaa, miten saisin itseni paremmalle tolalle, vai pystynkö kääntämään kelkkaa ennenkuin edessä on totaalinen romahtaminen ja vasta sen kautta toipuminen..?

Re: Oma negatiivisuus alkanut ärsyttämään

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   12.6.26 09:29:29

Kuulostaa burn outilta, vaihdevuosilta tai molemmilta. Kun voimat ei enää riitä niin kaikki alkaa vítuttaa, myös ne kivat asiat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.