Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miesystävän ulkonäkö

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.6.26 14:05:58

tuolla toisella palstalla eräästä nuoresta naisesta sanottiin kehuna, että saisi komeammankin kuin hänen nykyinen miesystävä on. Kaipa se pitäisi ottaa kohteliaisuutena.

Re: Miesystävän ulkonäkö

Lähettäjä: Just 
Päivämäärä:   11.6.26 14:26:52

Se komeampi saattaa olla kuitenkin pienimunaisempi ja huono sängyssä.

Lähettäjä: uwe 
Päivämäärä:   11.6.26 14:33:23

Ehkäpä se ei-miesmalli on ihmisenä sellainen, että hänen kanssaan haluaa olla, mutta miesmallin näköiset on niin karseita, että käytöksellään ja olemuksellaan ovat todella luotaantyöntäviä.

Minua aina ihmetyttää, kun miehet hokevat että tatuoitu nainen on ruma ja naisella ei saa olla tatuointeja. Kuitenkin heillä itsellään on tatuointeja. Nekö muka eivät ole rumia? :D Ihan yhtä rumia tai jopa rumempia ne miehellä ovat.

Muutenkin ihmetyttää kaikki kriteerit joita toiselle asetetaan, mutta ei itse noudateta. Esim. "Naisen pitää olla sporttinen" ja itse on läskiplösö ja huonoryhtinen. Tai naisella pitää olla paksut pitkät hiukset ja miehellä itsellään on kaksi hiusta edessä ja kolme takana. Tai naisen pitää olla kaunis kaikin tavoin, vaikka mies on ihan Turhapuro.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.6.26 14:36:28

Tähän voisi sanoa kliseisesti "kauneus on katsojan silmissä". En ymmärrä miten jotain suhteen ulkopuolista kiinnostaa minkälaisen kanssa kukakin heilastelee + se, ettei jonkun ulkonäkö iske just suhun, ei tarkoita että tämän kumppanin olisi jotenkin tyytynyt tämän ulkoisiin piirteisiin, vaan voi pitää häntä hoteimpana ikinä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.