Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Suosittele housuja: ohuet, paljon taskuja

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.6.26 10:37:49

Suosittele mulle töihin housuja. Saisi olla paksuuseltaan maailman ohuimmat, sellaset aivan todella kevyet ja ohuet. Mutta taskuja saisi olla kuin työhousuissa tai edes lähelle, väh 4 taskua. Ei tarvi kestää rajua kulutusta tai esim viiltoja eli sikäli ei tarvi työhousuja

Re: Suosittele housuja: ohuet, paljon taskuja

Päivämäärä:   11.6.26 10:42:12

Mulla on ollut revolution racen housuja työhousuina, yleensä just se neljä taskua löytyy.

Päivämäärä:   11.6.26 10:50:40

Revolution race ei ole ohutta nähnytkään.

Justiin erämessuilla hypistelin sen tyyppisiä housuja, mitä oletan aloittajan tarkoittavan. Niissä oli perus taskut ja reisitaskut ja kangas semmoista laskuvarjokankaan tyyppistä, mutta ei varmasti lähellekään niin kestävää.

Päivämäärä:   11.6.26 10:52:03

Merkkiä en valitettavasti muista. Oli joku itselle outo norjalainen merkki. Valmistettu Bangladeshissa.

Lähettäjä: Vink 
Päivämäärä:   11.6.26 10:56:01

Haltilla on ohuita ulkoiluhousuja jos sellaiset haussa. Taskujen määrää en nyt muista, ehkä vain kolme. Ainakin malli Pallas jotain.

Päivämäärä:   11.6.26 11:09:45

” Revolution race ei ole ohutta nähnytkään.”

Riippuu ihan kuule mallista.

Päivämäärä:   11.6.26 12:02:36

Mulla on revolution racea ohutta ja paksua, on kyllä aik apaksua ne ohuetkin ja hiki valuu jalkoja pitkin tehtaalla töissä ollessa. Täytyy perehtyä haltiin löytyiskö ohuempaa. Mulla täydelliset kari traan strecht housut, ehkä nora malli? Mutta niissä YKSI pieni tasku. Kolmellakin taskulla pärjäisin, neljä olis täydellinen. Eli käytännössä normitaskut ja reisitaskut, mitään persetaskuja en tarvi

Lähettäjä: Vink 
Päivämäärä:   11.6.26 12:32:34

Katsoin vielä tarkemmin noi Pallakset kun niitäkin on ainakin kahta eri mallia, ohuempaa ja paksumpaa matskua.

Pallas Cool on ohutta matskua, 3 taskua.

Pallas Evo on paksumpaa matskua, 4 taskua.

Mulla oli Coolit päällä yhdessä työtilassa jossa oli tosi lämmin koska aurinko porotti ja kuumailmapuhaltimet ja muut laitteet pöhöttivät lämpöä, eikä mulla ollut kuuma jaloilla. Esim collarit olivat sateisena päivänä samassa tilassa liikaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.