|
Lähettäjä: Apua
Päivämäärä: 11.6.26 00:41:21
Olen menossa kummina mutta en sinne käteen siunaamaan, kummilapsi halusi tätinsä mieluummin. Minulla on nyt vaatekriisi, on tummansiniset sikarihousut mutta ei niihin sopivaa yläosaa! Tilasin zalandolta vaaleansinisen siistihkön paidan, mutta vaikuttaa ettei se ehdi tulla sittenkään. Mistä saisin tähän hätään valkoisen, kermanvärinen tai vaaleansinisen siistin/juhlavamman yläosan? Paras olisi joku 3/4 osa hihainen, niin ei tarvitsisi mitään pitkähihaista sen lisäksi. Olen menossa Helsinkiin pe-la, mutta en tiedä ehdinkö käyttää paljon aikaa vaatekauppoihin. Lauantaina olen kotona klo 14-18 välillä, joten en välttämättä ehdi täälläkään vaatekauppoihin (Ellen johonkin prismaan tai cittariin??). Voisitteko auttaa minkälainen yläosa olisi hyvä ja tarpeeksi juhlava? Sellainen mille olisi jatkossakin käyttöä. Nyt kaapista löytyy vain kaikkea tummaa, mitä olen ostanut pikkujouluihin aikoinani, esim musta bleiseri, musta siistimpi neuletakki, musta siistimpi juhlapaita jossa vaaleanpunaisia kukkia. Mietin pukevani sen, mutta se on lyhythihainen/toppi,noniin tarvisin pitkähihaisen ja nuo mustat ovat ihan liikaa kesäjuhliin :(
|