Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  fb sinkkupalstat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.6.26 21:27:27

Mikä noiden funktio on, siellä esitellään halkopinoja, maalattuja taloja ja sykemittarin lukemia. Joku kyselee millaset trefit olisi kivat, muttei varmasti lähde kenenkään kanssa treffeille. Hirvittäviä vaatimuslistoja. Taitaa nämä palstat olla täynnä aika yksinäisiä rajottuneita ihmisiä.

Re: fb sinkkupalstat

Päivämäärä:   10.6.26 21:29:56

En tiedä ketään kuka olisi löytänyt pitkäaikaisen kumppanin FB sinkkuryhmistä että taitaa olla tietynlaisen porukan suosiossa. Tinderistä tiedän useita jotka löytäneet hyviä parisuhteita.

Päivämäärä:   10.6.26 21:35:28

Jep toinen piste, tulee mieleen kun kovin julistetaan sen kullan löytyneen ja vaihtelevan ajan päästä ollaan takaisin.

Lähettäjä: inhorealisti 
Päivämäärä:   10.6.26 21:47:20

Rehellisesti sanottuna, pitkään sinkkuina olleille on monesti liuta ihan hyviä syitä miksi ovat sinkkuja. Ja ei, se syy ei välttämättä ole oma kranttuus.

Lähettäjä: no 
Päivämäärä:   10.6.26 21:48:57

Nuo ryhmät kerää lähinnä yksinäisiä ihmisiä jotka ei ehkä haluakaan parisuhdetta tai ovat sosiaalisia nollia. Yhtäaikaa vähän kaivataan kaveria viereen mutta ei ole valmiutta tehdä itse mitään eikä halua tehdä mitään jne. Eikä ehkä lopulta edes ole varmuutta että haluaako jonkun elämäänsä vai vaan hoidon.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   10.6.26 21:53:00

No en mä tiiä, meidän paikkakunnan sinkkuryhmä on aika aktiivinen, järjestetään matalan kynnyksen tapahtumia joissa uusia naamoja näkyy melkein joka kerta mukana. Toki siellä ne samat vanhatkin pyörii vuodesta toiseen, mitä olen seurannut, mutta he eivät välttämättä etsikään mitään parisuhdetta. Monta tiedän, jotka ovat tuota kautta pariutuneet. Osa pidemmäksi ajaksi, osa lyhyemmäksi, ihan niinkuin elämässä nyt yleensäkin. Itse käyn joskus harvoin, en etsi mitään, ja on pitkä matka tonne keskustaan.

Päivämäärä:   10.6.26 21:56:38

Miksi olla sinkkuryhmässä kun hoetaan ettei etsi mitään.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.6.26 22:31:38

Voisin kuvitella, että sinkkupalstalla jaetaan asioita ja tutustutaan, sitä kautta sitten ehkä tavataan ja pariudutaan. Mä koen Tinderin hankalaksi juuri siksi, että pelkän pärstän ja (mahdollisen) esittelytekstin perusteella pitäisi osata sanoa, kiinnostaako joku vai ei. Sinkkupalstalla voi pitemmän aikaa seurata jonkun viestejä ja huomata tyyppi kiinnostavaksit. Toimintatapa on ihan eri.

"Rehellisesti sanottuna, pitkään sinkkuina olleille on monesti liuta ihan hyviä syitä miksi ovat sinkkuja. Ja ei, se syy ei välttämättä ole oma kranttuus."

Monesti, ei aina.

Lähettäjä: oho 
Päivämäärä:   10.6.26 22:46:31

Mä olin kans aina kuvitellut että sinkkuryhmät ovat ihmisille, jotka haluavat kohdata jonkun toisen sinkun ja pariutua. En ollut tajunnutkaan, että ne ovat ihmisille jotka nauttivat sinkkuudestaan ja haluavat pysyäkin sellaisina.

Lähettäjä: Jaa 
Päivämäärä:   10.6.26 23:01:55

Kyllä sinkkuryhmä voi ihan hyvin olla myös niille jotka viihtyvät sinkkuna eivätkä edes hae ketään sen kummemmin. Toki taka-ajatus voi olla että joku voi sieltä löytyäkin, mutta se ei ole se päätarkoitus. Se voi toimia keskustelualustana muitten samankaltaisessa tilanteessa olevien kanssa.

Ja niistä kriteereistään ja vaatimuslistan pituudesta saa jokainen päättää ihan itse. Jos yksin on ihan hyvä olla, ei ole mitään tarvetta kelpuuttaa ketä vain kumppaniksi vain siksi että olisi joku. Jos semmoista, jollaisen kanssa tietää kokemustensa perusteella voivansa tulla toimeen, ei löydy, sitten ei löydy, yksin on parempi kuin huonossa suhteessa.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   10.6.26 23:06:03

Osa haluaa olla sinkkuna, osa haluaa tavata jonkun, muttei pakolla treffaile, osa sitten etsimällä etsii sitä oikeaa. Joka junaan mahtuu ainakin tuolla sinkkuryhmässä. Ne, jotka ei etsi mitään, hakee vaan sitä seuraa esim. rannalle makkaranpaistoon ja peleihin, ja onhan se myönnettävä, että se on hauskaa, kun porukkaa on paljon mukana! Osa sitten löytää jotain, osa ei. Elämä on.

Se etsimällä etsiminen on se tuskaisin vaihe. Mä olen avoin suhteelle, jos se tulee vastaan, mutta olen myös ihan tyytyväinen näin.

Kyllä tuolla ihan seuranhakua moni tekee facessa, ja sitä kautta tapaa ihmisiä.

Lähettäjä: Maisa 
Päivämäärä:   10.6.26 23:29:32

No minä olen parissakin sinkkuryhmässä enkä todellakaan etsi mitään. Minulle ne vain on sellaista mukavaa ajanvietettä keskustelujen ja tarinoiden merkeissä, kun onhan tässä kuitenkin aika ajoin myös yksinäinenkin

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.