Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka paljon palkkaa lastenhoitajalle?

Lähettäjä: :D 
Päivämäärä:   10.6.26 15:05:45

Ollaan etsitty lastenhoitajaa 1x viikossa, pari tuntia kerralla. Tai en tiedä voiko lastenhoitajaksi sanoa kun lähinnä oleskelee meillä sillä välin kun lapset vetää jo sikeitä. No mutta, kuitenkin.

Kiinnostuneita on ollut paljon mutta hintapyynnöt järkyttää :D Ennen kuin kerron hintapyynnöt, kertokaa te paljonko pyytäisitte/maksaisitte tässä tilanteessa?

Re: Kuinka paljon palkkaa lastenhoitajalle?

Lähettäjä: otlo 
Päivämäärä:   10.6.26 15:09:17

Onko siis ihan aikuisia, alalle kouluttautuneita ihmisiä? Vai jotain naapurin teinejä?

En ole itse pyytänyt lapsenvahtihommista mitään, paitsi ehkä kahvia/ruokaa. Tosin olen vahtinut vain tuttujen lapsia enkä ole mikään vaka-ammattilainen.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   10.6.26 15:16:22

Jos kyse on 2h keikasta ja palkka pimeänä, niin voisin 50€:llä tehdä. Se, että olen 2h teillä, vie kuitenkin aikaani siirtymisten verran enemmän, nykyään kullanarvoista polttoainetta ja ei oo sama asia katsoa netflixiä jonku toisen kotona.

Itse maksoin naapurin yläasteikäiselle pojalle 300€/kk, kun hän tuli arkiaamuisin puoli kuudelta meille ja pääsi lähtemään kahdeksalta, kun mies tuli kotiin ja vei lapsen (siis yhden) perhepäivähoitoon. Yleensä lapsi nukkui, mutta saattoi herätäkin. Mutta ei tarvinnut kuin ohjata vessaa kohti ja laittaa piirretyt pyörimään, eli vähän eri asia kuin illalla. Silloin pitää kuitenkin olla valmius yrittää nukuttaa lapsi uudestaan, varsinkin taaperoikäisen kohdalla voi olla haasteellista, jos vastassa onkin väärä naama.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   10.6.26 15:17:05

No vertaamalla vaikka omaan palkkaasi, eli jos olisit töissä niin tuskin maksaisit lapsenvahdille enemmän kuin oma tuntipalkkasi.

Nykyään kyllä nuoret ovat erittäin tietoisia palkoista, joten todennäköisesti automekaanikko saa vähemmän palkkaa kuin mitä lapsenvahti pyytää =D

Monissa työpaikoissa netissä on palkkatarjous 10e/h hanttihommissa, joten olisiko se jokin lähtötaso, ottaen huomioon, että lapsenvahti voi vaikka syödä tai nukkuakin työvuoron aikana.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.6.26 15:17:13

Kuinka kaukana kaikesta asutte?

Vähintään 10e tunti ja kilsat että kukaan vaivaantuu.

Lähettäjä: Ulla 
Päivämäärä:   10.6.26 15:19:55

Jos joutuu tekemään kevytyrityksen ja muuten työssäkäyvä, niin verot joku 8%+ 18% eli 26%. 20e/h eli verojen jälkeen jäisi n.15€/h.

Jos kevytyrittäjä tulot pysyy alle 9420 niin ei tarvitse maksaa YEL-maksua. Jos on YEL-vakuutusmaksu velvollinen niin tuntihinta tietenkin pitää nostaa. Itse voisin tulla hyvin 30€/kerta vahtimaan nukkuvia lapsia (edellytyksenä, että asuisitte liki).

Päivämäärä:   10.6.26 15:21:11

Asumme kaupungin taajamassa, keikkaa tarjottu paikallisen lukion opiskelijoille.

Päivämäärä:   10.6.26 15:21:41

Kaikki hoitajaehdokkaat asuu 2km säteellä tästä meiltä ja ovat jokseenkin tuttuja.

Lähettäjä: zäkä 
Päivämäärä:   10.6.26 15:25:40

Paljonko he pyytävät? Itse voisin päivällä maksaa 15e/h, mutta yöllä sitten taas enemmän.

Lähettäjä: O 
Päivämäärä:   10.6.26 15:51:39

Tutulle (esim. kummityttö) jos tällaista ehdottaisin, maksaisin varmaan pari kymppiä per kerta eli 10€/h.
Jos tulis joku ihan ulkopuolinen, ehkä max 15€/h.

Ja tutulle siksi tässä tilanteessa vähemmän, että maksan hälle muutenkin kaikenlaisista hanttihommista enemmän ja vähemmän palkkaa koko ajan 

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.