Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuinka pitkä mökkimatkasi on?

Lähettäjä: Heps 
Päivämäärä:   10.6.26 10:11:30

Te joilla on mökki ja asuu kaupungissa/toisella paikkakunnalla. Kuinka pitkä välimatkanne on? Mökin osto mielessä ja funtsin miten pitkälle viitsisi ajella?

Re: Kuinka pitkä mökkimatkasi on?

Lähettäjä: ss 
Päivämäärä:   10.6.26 10:22:24

Noin 60 kilometriä. Ei tuota jatkuvalla syötöllä jaksa kulkea, mutta eipä olekaan ikioma, vaan suvun mökki, jota käyttää minun lisäkseni isäni, veljeni sekä serkkuni.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   10.6.26 10:36:44

18km, 20min

Lähettäjä: Päistär 
Päivämäärä:   10.6.26 10:39:02

Meillä on perintönä suvussa kulkenut sukumökki, josta omistan 1/7 osaa. Matkaa on noin 600km ja käynkin siellä yleensä vain kerran kesässä. Muut osakkaat asuvat 100-200km etäisyydellä ja käyvät useammin.

Jos ostaisin mökin, ostaisin riittävän kaukaa mutta kuitenkin riittävän läheltä. Esim. 100km.

Lähettäjä: Nasu 
Päivämäärä:   10.6.26 10:55:09

Meillä on n. 1.5h ajomatka. Se on hyvä, on tarpeeksi kaukana, jotta irrottautuu arjesta, mutta tarpeeksi lähellä, että sinne jaksaa ajella.

Lähettäjä: Metris 
Päivämäärä:   10.6.26 11:04:34

94 km, ajoaika 1 h 15 min. Kivan lähellä, mutta itseäni ei kiinnostaisi päivittäin ajella, päiväseltään käyminen kyllä on ok.

Siipan osaomistama sukumökki on 500 km päässä, sinne ajaa sen seitsemän tuntia. Pitkä viikonloppu vähintään oltava, jotta on hommassa järkeä.

Lähettäjä: nora 
Päivämäärä:   10.6.26 11:23:28

120km, aikaa kuluu noin 1h40min. Ihan ok, toun jaksaa ajella esim. viikonlopuksi helposti.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.6.26 11:50:05

Mun suvun mökille n. 75km, tunnin verran kestää ajaa. Jaksaa tehdä päiväkäyntejäkin välillä, ja ajomatka on kivoja pikkuteitä niin ei harmita ajella.

Miehen mökille menee n. 20min, siellä käydään välillä arki-iltaisinkin saunomassa, uimassa ja grillaamassa.

Lähettäjä: Nii se on 
Päivämäärä:   10.6.26 11:50:28

Mulla on ranta ja mökkisauna 100 metrin päässä eikä tuu käytyä. Oon aatellu
Et jos tekis kesäkeittiön ja vähän remppais muutenkin niin vois vuokrailla.
Jonnin verran.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.