Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Keski-ikäisenä ei voi enää ihastua

Lähettäjä: Nella 
Päivämäärä:   9.6.26 23:35:55

Todiste: yli 10 vuoden sinkkuus ilman ainuttakaan kunnon ihastumista.

Re: Keski-ikäisenä ei voi enää ihastua

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.6.26 23:37:08

Oletko lesbo?

Lähettäjä: Nella 
Päivämäärä:   9.6.26 23:37:45

En.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   9.6.26 23:48:21

Taatusti voi!

Itselläkään ei moisia kokemuksia ole (sama, yli 10 v. sinkkuna), mutta syytän siitä ihan itseäni, kun en käy paikoissa, missä potentiaalisia miehiä tapaisi, saati missään tinderissä tai nettitreffipalstoilla.

Oma mummoni ihastui ja rakastui vielä kasikymppisenä, ei mitään ole menetetty keski-iässä. Toki se vaatii itseltä paljon! Pitää käydä paikoissa, joissa ne miehet on. Pitää jutella niiden kanssa, jotta tutustuu. Pitää ehkä omia mielikuvia siitä unelmien prinssistä vähän loiventaa.

Lähettäjä: A-ongelma 
Päivämäärä:   9.6.26 23:51:28

Minkään ikäisenä ei voi "enää" ihastua, jos asenne on toi.

Lähettäjä: Hji 
Päivämäärä:   10.6.26 01:52:39

Kyllä mä vaan olen ihastunut muutaman kerran. Parisuhdetta ei kuitenkaan ole syntynyt.
N46

Lähettäjä: 50+ 
Päivämäärä:   10.6.26 04:30:33

Ei ihastuminen ikästä riipu. Monihan vaihtaa kumppaniakin keski-ikäisenä.

Mä ihastun ylipäätään harvoin, kerran viidessä/ kymmenessä vuodessa. Nyt on ollut jotain säätöä ja ihastumistakin ilmassa yhden työkaverin kanssa. Mahdoton ihastuminen tämäkin, kuten kaikki muutkin olleet, joten ei tästä kummempaa synny, mikä passaa mulle oikein mainiosti.

Lähettäjä: Å 
Päivämäärä:   10.6.26 05:28:26

Ihanaa. ”Kun minä toimin näin, niin kaikki muutkin varmasti”

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   10.6.26 06:34:47

Eipä se ihastuminen hyödytä mitään, jos vastakaikua ei tule. Päinvastoin, masentaa vain tajuta, että mitään mahiksia ei ole.

Lähettäjä: Lilla 
Päivämäärä:   10.6.26 06:59:59

Aloittaja tuo ongelma / piirre / kokemus/ lukko on aivan vaan sinun henkilökohtainen, ei mitenkään yleinen. Maailma ei tosiaan pyöri ”jos minä et tunne tai koe jotain, niin ei kukaan muukaan” - periaatteella sinun napasi ympärillä.

Lähettäjä: " 
Päivämäärä:   10.6.26 08:26:36

Oon 46v enkä oo ikinä oikeessa elämässä ihastunut kehenkään. Moneen kuumaan näyttelijään fantasiamielessä toki.

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   10.6.26 09:50:59

Minäkin olen ollut yli 10v itsekseni, johtuen varmaan aika paljon siitä etten tapaa ketään missään. Saati pääse ihastumaan tms. Sitten kun ei ole geenilotossakaan ollut kovin hyvä tuuri, niin se ei ainakaan auta asiaa. Eipä tällä ole mitään tekemistö sen kanssa, etteikö jollain toisella onnistaisi paremmin.

Lähettäjä: :/ 
Päivämäärä:   10.6.26 09:56:24

Siitä sais kyllä paksun kirjan, mitä kaikkea porukka selittää pois elämästään keski-iän takia.

Lähettäjä: Heh 
Päivämäärä:   10.6.26 10:40:43

Olisi raskasta jos vähän väliä ihastuisi. Itse olen ihastunut todella harvoin ja kun ihastun niin sitten onkin pää ihan kunnolla sekaisin ja voi kestää vuosia.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   10.6.26 10:45:00

En ole itse ollut mikään kova ihastumaan, vaan todella harvoin.
Nyt keski-iässä oli todella pitkä tauko ihastumisissa, aloin rakastaa itseäni, vein treffeille, hemmottelin jne. Jännä kyllä, se sisäinen hehku säteilee ulkopuolelle ja ihastuksiakin on alkanut taas ilmaantua.

Eli tarkastelisin ihan kokonaisuutta, en syyttäisi ikää.

ps. miksi ihmeessä lesbous estäisi ihastumisen :D

Lähettäjä: Pade 
Päivämäärä:   10.6.26 12:03:34

Höpöhöpö =D. Neljänkympin jälkeen minulla on ollut kaksi ihastumista ja niiden myötä myös parisuhdetta kaksin kappalein. Nyt olen 48v ja elän onnellisessa parisuhteessa tämän toisen kanssa edelleen. Mutta kotoa ei tultu hakemaan, piti uskaltaa laittaa itsensä alttiiksi myös niille pettymyksille. Kuvainnollisesti piti pussata aika helkkarin montaa sammakkoa ennen kuin löytyi se oikeanlainen, ei ehkä rinssi mutta vähän parempi sammakko =D.

Jos ihan oikeasti HALUAA parisuhteen, täytyy sen eteen nähdä myös vaivaa. Jos ei halua, niin sekin on ihanaa! Elämä voi olla todella täyttä ja hienoa ilmankin. Vaivan näkeminen tarkoitti itsellä ihan sitä tinderöintiä. Seulomista ja parhaiden tulosten kanssa treffailua, pettymyksiä ja onnistumisia, ihastumisia ja kauhistumisia. Kaikille ei toki löydy siltikään, mutta useimmille kyllä.

Lähettäjä: Minä Vaan 
Päivämäärä:   10.6.26 12:05:22

Ehkä tulee vaan krantummaksi ettei ihastu kehen vaan. Ja usein ne mielenkiintoiset on jo varattuja ...

Lähettäjä: Venla 
Päivämäärä:   10.6.26 14:32:27

Siis onko täällä jokin kiintiö mielenkiintoisia ihmisiä ja sitten kun ne pariutuu siinä nuorina aikuisina niin jäljelle ei jää sitten muille enää ketään koko loppuiäksi? Kukaanhan ei koskaan esimerkiksi eroa?

Lähettäjä: 50+ 
Päivämäärä:   10.6.26 14:40:03

"Ehkä tulee vaan krantummaksi ettei ihastu kehen vaan. Ja usein ne mielenkiintoiset on jo varattuja ..."

Mä oon tainnut aina olla kranttu. Työskentelen vielä miesvaltaisella alalla joten vaikka vapaa-aikana en juurikaan miehiä tapaa niin töissä kyllä. Tosi harvoin tulee vastaan ketään mielenkiintoista miestä saatikka sellaista johon ihastuisin. Tuo nykyinen "ihastus" pääsi yllättämään ihan puskista enkä vieläkään käsitä miksi häneen ihastuin. Tältä tulee vastakaikuakin. No, onneksi ihastus on laantumassa kun ollaan oltu vähemmän tekemisissä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.