Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ilkeät ihmiset pilaa hötöläisten maineen!

Lähettäjä: en ymmärrä 
Päivämäärä:   9.6.26 18:22:06

Mikä saa ihmisen niin tolaltaan että täytyy tahalleen kylvää pahaa oloa muihin???

Re: Ilkeät ihmiset pilaa hötöläisten maineen!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   9.6.26 18:30:43

No, paskan seasta on helppo loistaa omalla kiltteydellään ja empatiallaan. Ja ne oikeasti jää mieleen jos sellaisen vastaanottajaksi pääsee. Eli yritä vaan olla muutos jonka haluat nähdä, emme voi vaikuttaa kuin omaan käytökseemme.

Päivämäärä:   9.6.26 18:32:06

Hötöläiset pilaa hötöläisten maineen.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.6.26 18:37:35

Ihan yleisesti ratsu- ja koirapiireissä on todella paljon toksisia ihmisiä. En osaa sanoa mikä vetoo ilkeitä ihmisiä eläinten lähelle.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   9.6.26 18:51:47

Ihmisellä on itsellään paha olla ja sitä oksennetaan sitten muiden niskaan anonymiteetin turvin.

Jos joku on tyytyväinen elämäänsä ja valintoihinsa, niin sitä on osan mielestä kiva tulla närppimään ja vähättelemään. En oikein itsekään ymmärrä, mitä tuollaisesta toiminnasta saa.

Päivämäärä:   9.6.26 18:52:39

Niin – itsehän et närpi ketään.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   9.6.26 18:54:47

- , vastaan asiallisesti niin pitkään kuin minulle ollaan asiallisia. Sinä et sitä ole koskaan, mutta lainailet nimerkkiäni, vittuilet ja keksit omia tarinoita. Katse peiliin, olet jokaisessa topicissa inhottava ja tasaisesti ikävä. En ole nähnyt yhtäkään viestiä, jossa olisit auttanut muita tai kirjoittanut jotakin positiivista.

Päivämäärä:   9.6.26 19:00:43

Entä Sanna – miksi närpit sitä?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   9.6.26 19:06:11

Missä olen närppinyt Sannaa? Sinähän häntä olet häirinnyt jatkuvasti. Eri mieltä voi asioista olla, kuten minäkin olen vaikkapa Sannan kanssa. En minä häntä hauku tai kiusaa, toisin kuin sinä tunnut tekevän.

Päivämäärä:   9.6.26 19:08:14

Olet jankuttanut sen nimeä jokaikisessä vanhahötölangassa.

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   9.6.26 19:10:05

Jos täällä on topic, jossa muistellaan entisiä käyttäjiä, niin toki Sanna tulee mieleen. Samoin moni muu.

Onko sinulla oikeasti kaikki hyvin itsesi kanssa?

LähettäjäÄllö 
Päivämäärä:   9.6.26 19:29:27

">ei pääse sisään ammattisurkeaan

XD"

"Yrjistä"

Tässä pari esimerkkiä ylisviivan asiallisesta ja ystävällisestä tavasta kommentoida.

Lähettäjä: Sanna Lopakka 
Päivämäärä:   9.6.26 19:29:59

Aika moni täällä tuntuu minua närppivän. Mikä siinä on ettei minua vuosienkaan jälkeen voi antaa olla rauhassa? Kun kirjoitan johonkin, että sulhaseni on sanonut, ettei hän haaveile tai mieti toista naista, niin siitäkin aletaan jankkamaan, että kyllä jokainen mies haaveilee ja miettii toista naista, koska he ei muuta haaveile tai mieti. Asia kun ei oikeasti mene edes niin.

Lähettäjä: tai 
Päivämäärä:   9.6.26 21:27:30

Hötöläiset pilaa ilkeiden ihmisten maineen, ei ilkeät ihmiset oikeasti ole niin pahoja.

Päivämäärä:   9.6.26 21:29:07

Unohdit pisteen tuosta yrjiskommentista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.6.26 21:55:30

Onnittelut aloittaja, sait paikalle kilme pahinta esimerkkiä tunnissa...

Lähettäjä: aino 
Päivämäärä:   10.6.26 09:57:56

Ehkä tekoäly kettuilee täällä?

Lähettäjä: ei kiinnosta 
Päivämäärä:   10.6.26 13:21:02

Minua ei kiinnosta VÍTTUAKAAN nimettömille vidduilevat nimettömät ilkeilijät netissä. Niin kauan kuin anonyymeille puhutaan anonyymisti, niin ihan sama.

Sitten alkaa olla jotain väliä kun nimillä aletaan puolin ja toisin puhumaan.

Lähettäjä: Nella 
Päivämäärä:   10.6.26 13:26:22

"Ihan yleisesti ratsu- ja koirapiireissä on todella paljon toksisia ihmisiä. En osaa sanoa mikä vetoo ilkeitä ihmisiä eläinten lähelle."

Eläinten kautta voi toteuttaa omaa narsistista pimeyttään, koska eläimiin voi ladata mitä tunteita tahtoo eivätkä ne sano vastaan. Lisäksi ne ovat vähään tyytyväisiä. Jos niille antaa ruokaa ja vähän huomiota, ne tarjoavat itsekkäälle luonteelle tarpeiden täytettä.

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   10.6.26 14:33:09

Voisitteko vain jättää ylisviivan kommentit huomiotta ja ainoastaan ilmiantaa ne. Turha niihin on vastailla.

Toisaalta... Kun ottaa huomioon, miten paljon nimenomaan Ällö ylisviivan kommentteihin reagoi ja vastailee, niin tuntuu, että hän on itse tämä kyseinen viiva ja koettaa vain saada tänne vänkäystä aikaan....

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.